.

.

בודק מתח, גלאי AC DC ABS

בודק מתח, גלאי AC DC ABS

ILS 3.00

כמות
במלאי

איתור מתח AC ו- DC, ותצוגה דיגיטלית מציגה את הערך להתייחסות עם פונקציית תאורת LED, נוח יותר לשימוש. עשוי מחומר איכותי ראשון, הוא חזק ועמיד לשימוש. בודק בגודל עט, שימושי למתח מהיר וקל לבדיקה של AC / DC. ידית פלסטיק ABS, עמידה בפני נפילה, הזדקנות ובידוד. איתור מתח AC ו- DC, ותצוגה דיגיטלית מציגה את הערך להתייחסות. בדוק את החוטים במגוון מכשירים דרך המעגל, כדי להבדיל את קו האפס-פאזה כדי למצוא את נקודת השבירה. עשוי מחומר איכותי ראשון, הוא חזק ועמיד לשימוש. בודק בגודל עט, שימושי למתח מהיר וקל לבדיקה של AC / DC. ידית פלסטיק ABS, עמידה בפני נפילה, הזדקנות ובידוד . עם פונקציית תאורת LED, נוחה יותר לשימוש. מפרט : תנאי : 100% סוג חדש לגמרי סוג : טווח מבחן מתח מתח מתח : 12-250 VDC מתח מבחן טווח : 12-55 Vfunction : LED תאורת צבע : רשימת צהוב ושחור : 1 * בודק מתח ( לא כולל סוללה) תיאור מפתח : אמצעים ישירים : כפתור גילוי ישיר אמצעי : כפתור בדיקה אינדוקטיבי (יכול לבדוק אם האובייקט מופעל בצורה ללא קשר, יכול לאתר את הקו המפוצל במתח גבוה של המכונית) פונקציית גילוי אוטומטית : שימוש : בדיקה עצמית לפני השימוש, החזק את ראש העט החשמלי ביד אחת ולחץ על כפתור הגילוי הישיר בצד השני. פונקציית גילוי של מעצורים : שימוש : לחץ על כפתור הבדיקה הישיר של עיפרון הבדיקה ביד אחת והכניס את ראש האצווה לקו האש.ZERO פונקציית זיהוי קו : שימוש : לחץ על כפתור הבדיקה הישיר של עיפרון הבדיקה ביד אחת והכניס את ראש האצווה לקו האפס. הערך מוצג או לא מוצג כאשר יש שדה חשמלי חיצוני, רק האור דולק).

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Voltage Tester
AC Voltage Test Range:
12-250V
DC Voltage Test Range:
12-55V
Function:
LED Lighting
Color:
Yellow & Black
Package List:
1 * Voltage Tester (Not include Battery):
Key Description:
DIRECT Means:
direct detection button
INDUCTION Means:
Inductive test button (can test whether the object is energized in non-contact form, can detect the high-voltage split line of the car)
Automatic Detection Function:
Usage:
Self-test before use, hold the electric pen head in one hand and press the direct detection button in the other hand.
Phenomenon:
The light is on, indicating that the test pencil battery is sufficient, and the light is off, indicating that it needs to be replaced.
FireWire Detection Function:
Usage:
Press the direct test button of the test pencil in one hand and put the batch head into the fire line.
Phenomenon:
The blue light indicator lights up and the screen displays 12V, 36V, 55V, 110V, 220V.
Zero Line Detection Function:
Usage:
Press the direct test button of the test pencil in one hand and put the batch head into the zero line.
Phenomenon:
The blue screen light is on, and the screen displays 12V (the value is displayed or not displayed when there is an external electric field, only the light is on).
Breakpoint Detection Function:
Usage:
Press the breakpoin

ההצעות הטובות ביותר