.

.

מקצועי קעקוע ערכת, 14 צבעים חצי קבוע קעקוע דיו סט נצחי אייליינר שפתיים גבות קעקוע פיגמנט דיו מקצועי קעקוע אספקת

מקצועי קעקוע ערכת, 14 צבעים חצי קבוע קעקוע דיו סט נצחי אייליינר שפתיים גבות קעקוע פיגמנט דיו מקצועי קעקוע אספקת

ILS 0.33

כמות
במלאי

מכיל 14 צבעים בהירים : זה קעקוע דיו ערכת מכיל 14 צבעים כדי לענות על מגוון רחב של הצרכים ונספג בקלות על ידי העור שחור, לבן, דשא ירוק, כחול, צהוב, אדום בהיר, אור סגול. בעיקרון יכול לענות על כל הצרכים היומיומיים. טבעי צבעים מהיר צביעה : שלנו מקצועי קעקוע דיו הם מעודן עם מולקולרי מולקולות. זה יכול לחדור במהירות את פני השטח של העור במהירות צבע. קל צבע ללא דהייה, ביצוע שלך קעקוע יותר חי ואטרקטיבי. ביצועים יציבים כדי להבטיח חוויית משתמש. קל ובטוח עבור כל עור סוג : שלנו קעקוע דיו עשויים עם מסורתי צמח נוסחאות. בטוח, ללא תופעות לוואי, ללא גירוי, לא מזיק לעור. כל הפיגמנטים הם על ידי קרינה. אפילו עור רגיש יכול לשמש בביטחון. מתאים לכל סוג העור. חובה עבור אמני קעקוע : שלנו קעקוע דיו יכול לשמש עבור גבות קעקוע, גלוס, אייליינר קעקוע, יד, אצבע, נמר פה, צוואר, אוזן, קרסול, וכו'. קעקועי גבות, הלבנת שפתיים וקעקועי אייליינר. מתאים לאמנים מקצועיים או למתחילים. שימוש לטווח ארוך : דיו קעקוע לטווח ארוך, 30 מיליליטר לבקבוק. יכול לשמש בשבילך במשך זמן רב. צבעים בהירים, גבוהה תצוגת כרומה, הוא הבחירה הטובה ביותר עבור קעקועים. לטווח ארוך קעקוע דיו, עדין וחלק מרקם, קל ליישום. מפרט : תכונות : 1. בטיחות, אין תופעות לוואי, אין גירוי ולא מזיק לעור. מכיל 14 צבעים כדי לענות על הצרכים מגוונים, קל להיקלט על ידי עור. מהיר צביעה, ביצועים יציבים ולא דחייה. אין צבע דוהה כדי להבטיח חוויית משתמש. קל צבע ולא שינוי צבע, לגרום לך קעקוע יותר חי ואטרקטיבי. - שנמשך קעקוע דיו, כל פיגמנטים מעוקרים על ידי קרינה. זה יכול לשמש עבור גבות קעקוע, שפתיים הלבנת ואייליינר קעקוע. מתאים לאמנים מקצועיים או למתחילים להשתמש.מפרט : סוג פריט : קעקוע דיו צבע : כמו תמונות להראותתוכן רשת : 30 מיליליטר/בקבוקכמות : 14 יחידותרשימת חבילה : 14 * קעקוע דיו הערה : 1. חלק מדיו הקעקוע מונח לזמן מה, והדלמינציה היא תקינה. לנער היטב לפני השימוש. הדלמינציה מתרחשת בעיקר מכיוון שצפיפות דיו הקעקוע שונה מזו של מים. חלק מהפיזיות אלרגיות לפיגמנטים אדומים, וזה נורמלי ולא הגורם לפיגמנטים.

מאפיינים מוצהרים

Features:
1. Safety , no side effects, no irritation and harmless to skin.:
2. Contains 14 colors to meet diverse needs, easy to be absorbed by skin.:
3. Fast coloring, stable performance and no rejection. No color fading to ensure user experience.:
4. Easy to color and no discoloration, make you tattoo more vivid and attractive.:
5. -lasting tattoo ink, all pigments are sterilized by radiation.:
6. It can be used for eyebrow tattoo, lip bleaching and eyeliner tattoo. Suitable for professional artists or beginners use.:
Specification:
Item Type:
Tattoo Ink
Color:
As Pictures Show
Net Content:
30ml/Bottle
Quantity:
14Pcs
Package List:
14 * Tattoo Inks:
Note:
1. Part of tattoo ink is placed for a time, and delamination is normal. Shake well before use. The delamination occurs mainly because the density of tattoo ink is different from that of water.:
2. Some physiques are allergic to red pigments, which is normal and not the cause of pigments.:

ההצעות הטובות ביותר