.

.

100 יחידות גומי סוף כובעי בורג מכסה כובעי חוט מגן אדום

100 יחידות גומי סוף כובעי בורג מכסה כובעי חוט מגן אדום

ILS 2.33

כמות
במלאי

גודל : 6 מ מ/023 ב;עגול סוף כובע כיסוי מתאים 6 מ מ/0.23 בקוטר עגול צינור או בורג או צינור. באיכות גבוהה : את גמיש סוף כובעי עשויים גומי חומר, רך, גמיש ומבודד. קל לשימוש : לבחור את הגודל הנכון ראשון.ואז לחתוך אותו לאורך הנכון על פי הצורך שלך, להתאים את מגן כיסוי למיקום המתאים. יישום : מושלם לכיסוי ברגים או אחרים הליכי חלקי, עגול צינורות. מתאים לכל סוגים של ריהוט רגליים, צינורות, ווים, ברזל מוטות, כבלים, צילינדרים, וכו'. תכולת חבילה : 100 יחידות גומי סוף כובעים.הערה : אנא עיין תזכורת של גודל תרשים לפני הקנייה. מפרט : חומר : גומי. בתוך קוטר : 6 מ מ/0. עגול גומי סוף כובעי מתאים 6 ממ/0.23 בקוטר עגול צינור או בורג או צינור. תכולת חבילה : 100 יחידות גומי סוף כובעים. יישום : את בורג חוט מגיני הם מתאים לכיסוי רגליים של רהיטים, מעקות, יצוק ברזל צינורות, צינורות לשימושים פנימיים וחיצוניים, מתן יותר נוחות לשימוש שלך. טיפים חמים : איך בחירה : בגלל גומי חומר הוא רך וגמיש, אנו ממליצים לבחור גומי כובע בסוף כי הוא מעט קטן יותר מאשר קוטר חיצוני של המוצר כדי להיות מוגן. לדוגמא : הקוטר החיצוני של המוצר שלך הוא 9.8 מ מ קוטר, לבחור את כיסוי הגומי של 9.6 מ מ! הצבעים המוצגים בתמונה עשויים להיות מוטים מהצבע האמיתי, עיין בחפצים האמיתיים.

מאפיינים מוצהרים

Material:
rubber.
Color:
Red.
Inside Diameter:
6mm/0.23in.
Round rubber end caps fits 6mm/0.23in diameter round tube or screw or pipe.:
Package Contents:
100pcs Rubber End Caps.:
Application:
The screw thread protectors are suitable for covering feet of furniture, handrails, wrought iron pipes, tubes for indoor and outdoor uses, providing more convenience for your use.:
Warm tips:
How To Selection:
Because rubber material is soft and elastic, we recommend choosing rubber end cap that is slightly smaller than the outer diameter of the product to be protected. For example
The colors shown on picture may be biased from the true color, please refer the real objects. :

ההצעות הטובות ביותר