.

.

כדורי קיר קטניפ, כדורי מנטה מסתובבים, צעצועי קיר חתוליים אכילים, כדור ליקוק קטניפ, כדור חטיף חתול מסתובב, קיר חתול מטפל בצעצועים

כדורי קיר קטניפ, כדורי מנטה מסתובבים, צעצועי קיר חתוליים אכילים, כדור ליקוק קטניפ, כדור חטיף חתול מסתובב, קיר חתול מטפל בצעצועים

ILS 3.33

כמות
במלאי

? ו ? ? החומרים המזינים בו יכולים לקדם תנועות מעיים ולעזור לחתולים לגרש את כדורי השיער בגוף, מה שהופך את החתולים שלך לבריאים יותר ומאושרים יותר Catnip מכיל כלורופיל שחתולים לא יכולים. כאשר חתולים זקוקים לכך, הם ייקחו יוזמה כדי להקל על אי נוחות בקיבה קלה, להשלים ויטמין C ולהגביר את התיאבון. ? צעצועי החתול הללו עם Catnip יכולים להגדיל מאוד את התיאבון של החתול ולהעצים את חסינותו. ? מקום, מושלם לחתולים ללקק ולשחק. ? ו ? ? החומרים המזינים בו יכולים לקדם תנועות מעיים ולעזור לחתולים לגרש את כדורי השיער בגוף, מה שהופך את החתולים שלך לבריאים יותר ומאושרים יותר. Catnip מכיל כלורופיל שחתולים לא יכולים. כאשר חתולים זקוקים לכך, הם ייקחו יוזמה כדי להקל על אי נוחות בקיבה קלה, להשלים ויטמין C ולהגביר את התיאבון. ? צעצועי החתול הללו עם Catnip יכולים להגדיל מאוד את התיאבון של החתול ולהעצים את חסינותו. ? מקום, מושלם לחתולים ללקק ולשחק. תיאור : צעצועי כדור מנטה לחתולים-צעצועי חתול אכילים, כדורי מנטה מסתובבים 3 ב -1, כלי ניקוי לבריאות שיני חתול, פינוקי גליל קיר חתול, צעצועים לעיסה של חתלתול, מרכיבים בטוחים וטבעיים לתוצאת חיות מחמד : 100% מרכיבים טבעיים, טעמים טבעיים, לא הוסיפו מרכיבים מלאכותיים, בטוחים לחתולים לאכול. שלושת הטעמים השונים, קטניפ, גפן כסף ופירות גלקסי, כולם הטעמים האהובים על החתולים. לא רק זה צעצוע מהנה, הוא מציע גם יתרונות אחרים, זה עוזר לחתולים נקה את שיניהם, לקדם עיכול, לגרום להם לירוק כדורי שיער ולהגדיל את התיאבון שלהם. עם זה, חתולים לא ישתעממו, כך שחתולים יכולים לשחק איתו כדי לקבל מספיק פעילות גופנית. מפרט : שם : Catnip PET פינוקים tomaterial : catnip, polygonum, gall fruitsize : קוטר כדור בערך 3 ס"מ/1.18innote : לא מומלץ לחתולים תחת חתולים בני שלושה חודשים והריון. מומלץ לשחק 3-4 פעמים בחודש ולהפסיק לשחק בגלל ההתמכרות. יש לאפקט השונה ואפקט האור, הצבע בפועל של הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהצבע שהוצג בתמונות. תודה! אנא אפשר סטיית מדידה של 1-2 ס"מ עקב מדידה ידנית. חבילה כלולה : 1 x כדור מנטה Toy1 x מדבקה דו צדדית.

מאפיינים מוצהרים

Name:
catnip pet treats toy
Material:
catnip, polygonum, gall fruit
Size:
Ball diameter about 3cm/1.18in
Note:
Not recommended for cats under three months old and pregnant cats. It is recommended to play 3-4 times a month and stop playing because of addiction.:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-2cm measuring deviation due to manual measurement.:
Package Included:
1 X Mint Ball Toy:
1 X Sponge Double-sided Sticker :

ההצעות הטובות ביותר