.

.

Kadimendium 5V מתג נעילה עצמית מתג נעילה ברמה גבוהה מודול ממסר מפעל אחד כפתור אחד הפסק עצום נעילה עצמית נעילה עצמית

Kadimendium 5V מתג נעילה עצמית מתג נעילה ברמה גבוהה מודול ממסר מפעל אחד כפתור אחד הפסק עצום נעילה עצמית נעילה עצמית

ILS 74.70

כמות
במלאי

פונקציה : ניתן להבין שהממסר ממשיך להיסגר כאשר ניתן אות לדופק, וניתן אות דופק נוסף, והממסר ממשיך, או דרך מתג כפתור, הממסר ממשיך כאשר הוא נלחץ פעם אחת והממסר ממשיכה לדרך כשנוחצים אותו שוב כוח פלט : פלט הממסר הוא איש קשר פסיבי, שניתן לשלוט עליו DC או עומס AC בתוך 5 A. עמידות : מאומצת של רכיבים אלקטרוניים באיכות גבוהה ותהליך דיוק, להבטיח את העמידות. ביצועים אמינים : 100% חדשים וביצועים איכותיים, יציבים ואמינים, אנטי-אינטרפורמציה חזקה, לא טריגר שווא, ביצועים מעולים. יישום : מודול זה נמצא בשימוש נרחב בתכנון ופיתוח של המוצרים האלקטרוניים הביתי והתעשייתיים של רוב חובבי האלקטרונים, יכול להיות מקור קלט אות טוב עבור בקר המיקרו. פונקציה : ניתן להבין שהממסר ממשיך להיסגר כאשר ניתן אות לדופק, וניתן אות דופק נוסף, והממסר ממשיך, או דרך מתג כפתור, הממסר ממשיך כאשר הוא נלחץ פעם אחת והממסר ממשיכה לדרך כשנוחצים אותו שוב. כוח פלט : פלט הממסר הוא איש קשר פסיבי, שניתן לשלוט עליו DC או עומס AC בתוך 5 A. עמידות : מאומצת של רכיבים אלקטרוניים באיכות גבוהה ותהליך דיוק, להבטיח את העמידות. ביצועים אמינים : 100% חדשים וביצועים איכותיים, יציבים ואמינים, אנטי-אינטרפורמציה חזקה, לא טריגר שווא, ביצועים מעולים. יישום : מודול זה נמצא בשימוש נרחב בתכנון ופיתוח של המוצרים האלקטרוניים הביתי והתעשייתיים של רוב חובבי האלקטרונים, יכול להיות מקור קלט אות טוב עבור בקר המיקרו. תכונות : 100% חדש לגמרי ואיכותי, ניתן לשמור על ממסר אות הדופק להישאר בו, ואז לתת אות דופק, והממסר יתנתק. או דרך מתג כפתור, לחץ על הממסר דולק ולחץ שוב, הממסר כבוי. כוח פלט : פלט הממסר הוא איש קשר פסיבי, אותו ניתן לשלוט על DC או עומס AC בתוך 5 A מאומץ של רכיבים אלקטרוניים באיכות גבוהה, ותהליך דיוק, להבטיח למפרט העמידות : סוג : מודול נעילה עצמית מודול מודול מודל : Yylock-1 מתח : 5 V/12 v/24 V (אופציונלי) משקל : בערך .6oz חיבור יציאת חיבור תיאור : 1, DC+ : קתודה כוח קתודה 2, DC- : אלקטרודה שלילית כוח קלט 3, ב : מסוף קלט האות (טריגר שלילי) 4, לא : הממסר פותח לעתים קרובות את הממשק, הממסר מתלה לפני שהוא מושך פנימה ואז מקצר את הקשר עם ה- COM. 5, com : ממשק נפוץ של ממסר 6, NC : הממסר סגור בדרך כלל, הממסר קצר ל- COM לפני שהוא נמשך.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Self Lock Switch module
Product model:
YYLOCK-1
Voltage:
5V/12 V/ 24V(Optional)
Weight:
Approx.18g/0.6oz
  :
Connection port Description:
1, DC+:
input power cathode 
2, DC-:
input power negative electrode 
3, IN:
signal input terminal (Negative trigger) 
4, NO:
the relay often opens the interface, the relay suspends before pulling in, and then shortens the connection with the COM. 
5, COM:
common interface of relay 
6, NC:
the relay is normally closed, the relay is short to the COM before it is pulled in. 
Package list:
1 x Self Lock Switch Module :
  :
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

ההצעות הטובות ביותר