.

.

ברזים XYYXDD, חור יחיד בודד בברז בברז ישיבה שסתום קרמיקה ליבת מטבח אגן אמבטיה ברז

ברזים XYYXDD, חור יחיד בודד בברז בברז ישיבה שסתום קרמיקה ליבת מטבח אגן אמבטיה ברז

ILS 49.00

כמות
במלאי

הברז שלנו עשוי מסנן חומרי ומסנן רב שכבתי כדי לסנן ביעילות זיהומים ברזים אלה מתאימים לכיור רוב, גימור אל חלד מתנגד לטביעות אצבעות ומקומות מים למטבח או חדר אמבטיה נקי יותר. אם אתה צריך להחליף את ברז המטבח הישן שלך ברז מטבח זה הוא בחירה טובה. אם יש בעיות, אנא אנא אל תהסס לפנות אלינו ללא היסוס, ואנחנו שמחים מאוד לעזור לך כל הזמן, תודה!. השתמש בסצנה : מטבח, חדר אמבטיה, שירותים, מלון וכו '. גימור עמיד בפני חלודה קל לתחזוקה קלה לתחזוקה מונע מלוכלך להדביק על פני ברז, ברז נקי על ידי בד מספיק בשימוש יומיומי. מפרט : סוג : ברזי מטבח. תוכן אריזת אריזת : ? ברז מטבח, אביזרי הרכבה למראה מטבח או חדר אמבטיה. אם אתה צריך להחליף את ברז המטבח הישן שלך ברז מטבח זה הוא בחירה טובה. אם יש בעיות, אנא אל תהסס לפנות אלינו ללא היסוס, ואנחנו שמחים מאוד לעזור לכולכם הזמן, תודה! השתמש בסצנה : מטבח, חדר אמבטיה, שירותים, מלון וכו '. לא מספיק לתחזוקה-קורוזיה עמידה בפני חלודה מונע מלוכלך להדביק למשטח הברז, ברז נקי על ידי בד מספיק בשימוש יומיומי.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Kitchen Faucets.
Package Content:
?Kitchen Faucet,Mounting Accessories.
Our Faucet is Made of Material and Multi-Layer Filter to Effectively Filter Impurities.:
This Faucets Fit for Most Sink,Stainless Finish Resists Fingerprints and Water Spots for a Cleaner Looking Kitchen or Bathroom.If You Need to Replacement Your Old Kitchen Faucet This Kitchen Faucet is a Good Choice.:
Easy Installation.If There is Any Problems,Please Kindly Feel Free to Contact Us Without Hesitation,And We Are Very Pleased to Help You All the Time,Thanks!:
Use Scene:
Kitchen,Bathroom,Toilet,Hotel,Etc.
Easy to Maintenance-Superior Corrosion Rust-Resistant Finish Prevent Dirty from Sticking to Faucet Surface,Clean Faucet by Cloth is Enough in Daily Use. :

ההצעות הטובות ביותר