.

.

קנדואו כחול פרפר שיער שיער שיער מתוק קטעי שיער מתוקים אבני חנן צבעוניות שיער שיער שיער שיער שיער אביזרי שיער

קנדואו כחול פרפר שיער שיער שיער מתוק קטעי שיער מתוקים אבני חנן צבעוניות שיער שיער שיער שיער שיער אביזרי שיער

ILS 0.33

כמות
במלאי

הערות יפות ומושלמות לאירועים מיוחדים הם חזקים ויפים מאוד עשוי מסגסוגת איכותית, אבני חן, עמידות, משקל קל ונוח לנשיאה. לא רק מטפח את השיער שלך, אלא גם משיג טמפרמנט אלגנטי ומתוק, גורם לך להראות אטרקטיבי יותר, וזכה בהרבה מחמאות כשאתה לובש אותו בכל מקום. התאם לבגדים מתאימים לאירועים שונים, כמו חתונות, התקשרויות, קהילות, מסיבות, פרומס, יום הולדת. זוהי גם מתנה נפלאה לאמהות, לחברות, לשושבינות, לאוהבות ולכלות. כמובן, בחיי היומיום, התאמת בגדים שונים יכולה גם היא מועילה. הערות יפות ומושלמות לאירועים מיוחדים הם חזקים ויפים מאוד. עשוי מסגסוגת איכותית, אבני חן, עמידות, משקל קל ונוח לנשיאה. לא רק מטפח את השיער שלך, אלא גם משיג טמפרמנט אלגנטי ומתוק, גורם לך להראות אטרקטיבי יותר, וזכה בהרבה מחמאות כשאתה לובש אותו בכל מקום. התאם לבגדים מתאימים לאירועים שונים, כמו חתונות, התקשרויות, קהילות, מסיבות, פרומס, יום הולדת. זוהי גם מתנה נפלאה לאמהות, לחברות, לשושבינות, לאוהבות ולכלות. כמובן, בחיי היומיום, התאמת בגדים שונים יכולה גם היא מועילה. מתנה אלגנטית : אתה יכול לתת סיכת שיער יפהפייה זו לכלה שלך, לשושבינה, אם, מאהבת, אשה, אחות, סודנטנטה וחברות נשים אחרות, אתה יכול גם לתת אותה במתנה ביום האהבה, יום האם, יום האישה, ימי הולדת, ימי נישואין , ואחרים. ספציפיות : צבע : כתמונות המוצגות חומר : סגסוגת, Rhinestone Product גודל : 9*2.5*8 ס"מ משקל : 45 Gstyle : Elegantfeatures : ריינסטון משובץ, תהליך עבודה משובח : מפלגת הטיפול בקיץ, ייצור קיץ : עבור המסיבות, המסיבות שלך, מפלגת ייצור קיץ, קיץ, , חתונה או כל סמלים מיוחדים אחרים, חיי היומיום וכו '. אגרוף כולל 1 x חרסי שיער : אנא אפשר הבדל של 1-2 ס"מ בגלל מדידה ידנית. בתצוגה של ההחלטות השונות של כל מחשב, האפקט המוצג עשוי להיות בעל הבדל צבע. התמיכה שלך היא המוטיבציה שלנו, אנו מקווים שתהיה לך זמן קניות נעים ונוח. אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר בזמן, אנו נשיב לשאלתך תוך 24 שעות. תודה לך על חסותך 。.

מאפיינים מוצהרים

Color:
as pictures shown
Material:
Alloy, Rhinestone
Product size:
9*2.5*8CM
Weight:
45g
Style:
Elegant
Features:
Rhinestone Inlaid,Fine Workmanship
Treatment process:
Electroplating
Occasions:
for your prom, party, church meetings, dancing party, summer picnic, wedding or any other special soiree,daily life, etc.
Package Including:
1 x Hair Barrettes:
Notes:
Please allow 1-2cm difference due to manual measurement.:
In view of the different resolutions of each computer, the effect presented may have color difference. Hope for understanding.Thank you.:
Your support is our motivation, we hope that you have a pleasant and comfortable shopping time. :
If you have any questions, please contact us in time, we will reply to your inquiry within 24 hours.Thank you for your patronage。 :

ההצעות הטובות ביותר