.

.

משי כדור פקעות ניקוי פנים כדורי 100 יחידות נייד פנים טיפול משי פקעות הסרת תולעי משי כדורי טיפוח עור פנים עיסוי תולעי

משי כדור פקעות ניקוי פנים כדורי 100 יחידות נייד פנים טיפול משי פקעות הסרת תולעי משי כדורי טיפוח עור פנים עיסוי תולעי

ILS 17.02

כמות
במלאי

תולעי משי פקעות : צבע בהיר, להפוך את העור בהיר והוגן קל לשימוש, להביא לך נוחות. 100 יחידות של פקעות זמינים לשימוש, קל משקל ובגודל קטן, קל לנשיאה. אופן שימוש : לאחר רותחים את פקעות, להרטיב את הפנים שלך עם מים רותחים, ולעסות בעדינות את אזור העור שאכפת לך עם 1 עד 3 אצבעות. בנוסף, ניתן להחיל מים רותחים על הפנים שלך לקבלת תוצאות טובות יותר. פקעות משי : הכניסו את הגולם למיכל, שפכו מים פושרים בחום של 50 מעלות צלזיוס, הניחו לו להיספג במשך 10 דקות, הניחו את הגולם על האצבעות, נקו את הלחיים, האף וכו'., וללטף שלך סוף סוף. משי כדור פקעות ניקוי פנים כדורי : בעיה של יופי תולעי משי פקעות הם לא רך בהשריה : את פקעות הם לא רך בהשריה. השרו אותם במים חמים כדי שיהיו להם מים על פני השטח. קצת רכות מספיקה. אם הם רכים מדי, אפקט הפילינג יהיה גרוע. נייד פנים טיפול משי פקעות : מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיל, עור שמנוני ועור יבש. פקעת תולעי המשי קלה, קטנה וקלה לנשיאה. זה יכול לשמש בעת נסיעה. זה מתאים לאנשים עם אפים תות, אנשים שמבלים הרבה זמן להסתכל על מחשבים, ובנות ללבוש הרבה איפור. צבע בהיר, להפוך את העור בהיר והוגן. קל לשימוש, להביא לך נוחות. 100 יחידות של פקעות זמינים לשימוש, קל משקל ובגודל קטן, קל לנשיאה. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : תולעי משי פקעות חומר : פקעות כמות : 100 יחידות אופן שימוש : לאחר רותחים את פקעות, ללחלח את הפנים שלך עם מים רותחים, ולעסות בעדינות את עור אזור אכפת לך עם 1 עד 3 אצבעות. בנוסף, ניתן להחיל מים רותחים על הפנים שלך לקבלת תוצאות טובות יותר. בעיית היופי פקעות תולעי משי אינן רכות בהשריה : הפקעות אינן רכות בהשריה. השרו אותם במים חמים כדי שיהיו להם מים על פני השטח. קצת רכות מספיקה. אם הם רכים מדי, אפקט הפילינג יהיה גרוע. רשימת חבילה : 100 פקעות תולעי משי.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Silkworm Cocoons
Material:
Cocoons
Quantity:
100pcs
How to Use:
After boiling the cocoons, moisten your face with boiling water, and gently massage the skin area you care about with 1 to 3 fingers. In addition, you can apply boiled water on your face for better results.
Problem of beauty silkworm cocoons are not soft in soaking:
the cocoons are not soft in soaking. Soak them in warm water to make them have water on the surface. Some softness is enough. If they are too soft, the exfoliating effect will be poor.
Package List:
100 x Silkworm Cocoons :

ההצעות הטובות ביותר