.

.

בית קולקטיבי 12 אותיות לעיצוב קיר, מספרי מתכת מובלטים עם פרח שמש, שלטים תלויים כפריים למסיבת חנוכת בית יום הולדת לחתונה.

בית קולקטיבי 12 אותיות לעיצוב קיר, מספרי מתכת מובלטים עם פרח שמש, שלטים תלויים כפריים למסיבת חנוכת בית יום הולדת לחתונה.

ILS 1.67

כמות
במלאי

【מידות】 : הוא מודד 7 【חומר】 הוא עשוי מברזל ומאמץ את תהליך הבלטות, והמשטח מציג אפקט תלת ממדי. 【עיצוב】 הכנו 26 אותיות, 10 מספרים וסמל "&" מחוץ לפח. אתה יכול להשתמש בו כדי לקשט את חדר השינה, סלון, משרד המטבח ועוד. אתה יכול להשתמש בהם כדי לאיית מילים, או שמות, או כמספרי בית. ציירנו את פרח השמש על פני יריעת הברזל, ויש לו גם מרקם דפוס תלת ממדי, מה שמקל עליהם למשוך את תשומת ליבם של אחרים. 【מתנה נהדרת】 זה נראה מדהים יותר על הקיר. זו תהיה מתנה יפה ומעשית למשפחתך או לחברים שלך, גם היא נהדרת לחנוכת בית, יום הולדת, חתונה ועוד!. 【קנו אותו בנוח】 שימו לב כי למוצר השפעה כפרית חלודה על הקצוות, המתאימים יותר לסגנון המדינה המודרנית. אם יש לך שאלות, אל תדאג, אל תהסס לפנות אלינו, אנו נגיב תוך 24 שעות!. 【מידות】 : הוא מודד 7. 【חומר】 הוא עשוי מברזל ומאמץ את תהליך הבלטות, והמשטח מציג אפקט תלת ממדי. 【עיצוב】 הכנו 26 אותיות, 10 מספרים וסמל "&" מחוץ לפח. אתה יכול להשתמש בו כדי לקשט את חדר השינה, סלון, משרד המטבח ועוד. אתה יכול להשתמש בהם כדי לאיית מילים, או שמות, או כמספרי בית. ציירנו את פרח השמש על פני יריעת הברזל, ויש לו גם מרקם דפוס תלת ממדי, מה שמקל עליהם למשוך את תשומת ליבם של אחרים. 【מתנה נהדרת】 זה נראה מדהים יותר על הקיר. זו תהיה מתנה יפה ומעשית למשפחתך או לחברים שלך, גם היא נהדרת לחנוכת בית, יום הולדת, חתונה ועוד!. 【קנו אותו בנוח】 שימו לב כי למוצר השפעה כפרית חלודה על הקצוות, המתאימים יותר לסגנון המדינה המודרנית. אם יש לך שאלות, אל תדאג, אל תהסס לפנות אלינו, אנו נגיב תוך 24 שעות!.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר