.

.

מברשת אסלה של גוג'ם ומחזיק מברשת אסלה מחזיק טואלט מברשת ניקוי מברשת פלסטיק ניקוי תלייה עמידה כלים לניקוי פלסטיק

מברשת אסלה של גוג'ם ומחזיק מברשת אסלה מחזיק טואלט מברשת ניקוי מברשת פלסטיק ניקוי תלייה עמידה כלים לניקוי פלסטיק

ILS 83.99

כמות
במלאי

מברשת קערת אסלה ומחזיק-מברשת קערה ומחזיק מושלמת לניקוי ותחזוקה של אמבטיה המחזיק מסתיר באופן דיסקרטי מברשת כאשר אינו בשימוש. אידיאלי לחדר אמבטיה אורח, חדר אמבטיה מאסטר, חדר אמבטיה משרדי ועוד!. מברשת שירותים מסוג זה נוחה להחזיק ולהשתמש בה, אתה יכול לנקות את האמבטיה שלך בקלות, תוך שמירה על אמבטיה מסודרת ומסודרת. ניתן לתלות את מברשת האסלה על הקיר או להניח אותה על הקרקע, והמברשת לא תגרד את משטח הקיר, אתה יכול לאחסן אותה ללא דאגות. המברשת הרכה עלולה לנקות את הלכלוך בקלות מכיוון שהמברשת יכולה לסגור את הקיר. ראש המברשת ניתן להחלפה, אתה יכול להשתמש בו במשך זמן רב, והעיצוב החלול של המחזיק יכול לייבש את המברשת, נוח לשימושך הבא. מברשת קערת אסלה ומחזיק-מברשת קערה ומחזיק מושלמת לניקוי ותחזוקה של אמבטיה. המחזיק מסתיר באופן דיסקרטי מברשת כאשר אינו בשימוש. אידיאלי לחדר אמבטיה אורח, חדר אמבטיה מאסטר, חדר אמבטיה משרדי ועוד!. מברשת שירותים מסוג זה נוחה להחזיק ולהשתמש בה, אתה יכול לנקות את האמבטיה שלך בקלות, תוך שמירה על אמבטיה מסודרת ומסודרת. ניתן לתלות את מברשת האסלה על הקיר או להניח אותה על הקרקע, והמברשת לא תגרד את משטח הקיר, אתה יכול לאחסן אותה ללא דאגות. המברשת הרכה עלולה לנקות את הלכלוך בקלות מכיוון שהמברשת יכולה לסגור את הקיר. ראש המברשת ניתן להחלפה, אתה יכול להשתמש בו במשך זמן רב, והעיצוב החלול של המחזיק יכול לייבש את המברשת, נוח לשימושך הבא. ידיות ארגונומיות מקלות על ניקוי והפחתת זמן הניקוי. עיצוב הידית הארוכה יכול למנוע ידיים מלוכלכות במהלך הניקוי, להפוך את ניקוי האסלה ליעיל וקל יותר. מברשת שירותים עם בסיס מחזיק יציב, היא טובה לאוורור ושומרת על ניקוי הבסיס. מפרט : שם מוצר : מחזיק מברשת אסלה / מברשת קערת אסלה / מברשת אסלה עם מחזיק / מברשת אסלה ומחזיק / מברשת אסלה / מברשת אסלה : PP, ראש מברשת ניילון. גודל : 50*11 ס"מ. אגרוף כלול : מחזיק מברשת אסלה*1 אתה מבין ואת הפריטים עצמם. הנתונים נמדדים ידנית, יתכן שיש סטייה מסוימת, אך הם אינם משפיעים על העיצוב של חיסכון בחלל השימוש. אידיאלי ליישומים למגורים, מסחריים ותעשייתיים. ראש המברשת העמיד קערת האסלה נועד לנקות טוב יותר את כל הפינות והנבקים של קערת האסלה על ידי כיפוף ראש המברשת לזוויות שונות.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
Toilet Brush Holder / Toilet Bowl Brush / Toilet Brush with Holder / Toilet Brush and Holder/ Toilet Brush / Toilet Brushes
Material:
pp, nylon brush head.
Size:
50*11cm.
Package Included:
Toilet Brush Holder*1:
Note:
1. All pictures are professionally color-coded, but due to the different ambient light and different display device settings, there may be some deviations between the pictures you see and the items themselves. Please understand. :
2. The data is measured manually, there may be some deviation, but it does not affect the use.:
Compact space saving design keeps your toilet brush hidden and provides a sanitary storage. Ideal for residential, commercial, and industrial applications.:
The durable toilet bowl brush head is designed to better clean all corners and crevices of the toilet bowl by bending the brush head to different angles. Make toilet cleaning more efficient and easy. :

ההצעות הטובות ביותר