.

.

1/2/3/4/5 קופסאות יעד קו חומצה היאלורונית טלאי מיקרו-חץ, טלאים נגד קמטים, טלאי עיניים עם חומצה היאלורונית

1/2/3/4/5 קופסאות יעד קו חומצה היאלורונית טלאי מיקרו-חץ, טלאים נגד קמטים, טלאי עיניים עם חומצה היאלורונית

ILS 0.67

כמות
במלאי

【נוח ועדין】 מיועד לספיגה, כל טלאי ארוז בצפיפות נייד וקל לשימוש, אפילו עור רגיש יכול לשמש בביטחון. 【Hydrate】 עוזר להשאיר את העיניים לחות ולהיראות רענן בולט עם תוצאות טשטוש קמטים מצטברות עלו עם הזמן. בטוח לעור רגיש, העיניים ירגישו רעננים ומיובשים. 【מרכיבים】 טלאי העיניים עשירים באלמנט חומצה היאלורונית, קולגן וידרוליזה חלבון שיבולת שועל וכו ', הוא ימשיך להיראות חלק יותר עם שימוש ממושך. המרכיבים העדינים ועם זאת הקשיחים מתאימים לעור רגיש. לקרוע את שקית האריזה, הוציאו את מסכת העיניים המיובשת בהקפאה ומסכת עיניים לחות. החל את מסכת העיניים המיובשת בהקפאה סביב העיניים. הוציאו את מסכת העיניים הלחות והניחו אותה על מסיכת העיניים המיובשת בהקפאה, לחץ בעדינות עד שהיא מתמוססת וסופגת. לאחר כ- 15-25 דקות, הסר את מסכת העיניים הלחות ועסה סביב העיניים עד שספג המהות. 【מתאים לכל סוגי העור】 בין אם יש לך עור שומני, יבש או רגיש, אתה יכול להשתמש במסכת העיניים שלנו בביטחון, מסיכת העיניים שלנו יכולה לדלל קווים עדינים ועיגולים כהים, לשפר את בעיות העיניים ולשחרר חיוניות נעורים. 【נוח ועדין】 מיועד לספיגה, כל טלאי ארוז בצפיפות. נייד וקל לשימוש, אפילו עור רגיש יכול לשמש בביטחון. 【Hydrate】 עוזר להשאיר את העיניים לחות ולהיראות רענן בולט עם תוצאות טשטוש קמטים מצטברות עלו עם הזמן. בטוח לעור רגיש, העיניים ירגישו רעננים ומיובשים. 【מרכיבים】 טלאי העיניים עשירים באלמנט חומצה היאלורונית, קולגן וידרוליזה חלבון שיבולת שועל וכו ', הוא ימשיך להיראות חלק יותר עם שימוש ממושך. המרכיבים העדינים ועם זאת הקשיחים מתאימים לעור רגיש. לקרוע את שקית האריזה, הוציאו את מסכת העיניים המיובשת בהקפאה ומסכת עיניים לחות. החל את מסכת העיניים המיובשת בהקפאה סביב העיניים. הוציאו את מסכת העיניים הלחות והניחו אותה על מסיכת העיניים המיובשת בהקפאה, לחץ בעדינות עד שהיא מתמוססת וסופגת. לאחר כ- 15-25 דקות, הסר את מסכת העיניים הלחות ועסה סביב העיניים עד שספג המהות. 【מתאים לכל סוגי העור】 בין אם יש לך עור שומני, יבש או רגיש, אתה יכול להשתמש במסכת העיניים שלנו בביטחון, מסיכת העיניים שלנו יכולה לדלל קווים עדינים ועיגולים כהים, לשפר את בעיות העיניים ולשחרר חיוניות נעורים. מפרט : חיי מדף : 3 שנים מפרט : 4 זוגות/חבילת תיבה 1 כלול : 1/2/3/4/5 קופסאות * טלאי עיניים כיצד להשתמש : 1.

מאפיינים מוצהרים

Shelf life:
3 years
Specification:
4 pairs/1 box
Package included:
1/2/3/4/5 boxes * eye patches:
How to Use:
1. Tear open the packaging bag, take out the freeze-dried eye mask and moisturizing eye mask. :
2. Apply the freeze-dried eye mask around the eyes. :
3. Take out the moisturizing eye mask and put it on the freeze-dried eye mask, press gently until it dissolves and absorbs. :
4. After about 15-25 minutes, take off the moisturizing eye mask and massage around the eyes until the essence is absorbed:
Note:
1.The color of the item may be slightly different from the picture due to differences in light and screen:
2.Please allow for slight size difference due to manual measurement:

ההצעות הטובות ביותר