.

.

Ouyoxi חבל צבעוני רשת כבד מטפס על סלע מטפסים על מטפסים לרשת משחקים ילדים חבל חבל רשת חיצונית סולם חיצוני נדנוד קיר מטען

Ouyoxi חבל צבעוני רשת כבד מטפס על סלע מטפסים על מטפסים לרשת משחקים ילדים חבל חבל רשת חיצונית סולם חיצוני נדנוד קיר מטען

ILS 1.67

כמות
במלאי

【רשת הגנה לילדים】 : לאחר הבדיקה שלנו, רשת הבטיחות אינה קלה לשבירה, יכולה לשמש למדרגות, מרפסת, חלון, מעקות, כלובי חיות מחמד, כדי להגן על חיות המחמד של ילדיכם או משמשות למשאיות כדי למנוע נפילה של מטען ו ותוכלו להשתמש בו לגינה, גדרות חיצוניות, גני ילדים להגנה וכו ' 【גודל רשת】 : מרווח רשת : 8 ס"מ/0.39ft; קוטר חבל : 8 מ"מ/0. נטו ארוג בעבודת יד, ארוג ברמה גבוהה, רשת חבלים ארוגים. 【עמיד】 : כוח קשור וצמוד, אחיד, כוח משיכה חזק, לא החלקה, עמיד ועמיד בלאי, רך וקליל, קל לאחסון וניתן לקפל בו כאשר לא נעשה בו שימוש. 【נטו מקצועי】 : רשת הבטיחות בחבל ניילון היא ארוג בעבודת יד, חבל ארוג בדרגה גבוהה, קשר מקצועי, כל גדיל חזק. החבל והרשת נטו אחידים, והחבל הצדדי מתחזק, שיכול לשחק אפקט מגן טוב יותר. הפוך את החבל לעמיד יותר, יש התנגדות חזקה להשפעה. 【נוח בטיחות】 : רשת רכבת מדרגות בטיחות המתקינה במרפסת או במגרש המדרגות שלך. הקלטת קשרים דרך החורים הייעודיים ברשת ועוטפים אותם סביב המעקה, או דרך חורי הרשת החזקים וישירות סביב המעניקים. אנא אל תתאים את רשת הבטיחות. למען הבטיחות של ילדכם, אמא ואבא היקרים צריכים להתקין עבורכם חבל קנבוס. קישוט מושלם - למסיבת ליל כל הקדושים שלך או למסיבת נושא אחרת. יישום תרופ רשת בטיחות רשת עשויה מחבלים ניילון בקטרים ​​שונים והיא אידיאלית לשימוש בחוץ. עם זאת, ניתן להשתמש ברשתות תקרה, רשתות דקורטיביות, רשתות תמונות, רשתות תלויות, רשתות בטיחות במדרגות ורשתות בטיחות.026ft; קוטר משטח : 8 ס"מ/0.39ft; טיפוס על גודל רשת : רב-גודל אופציונלי (ניתן להתאים אישית), אם הצבע והגודל הדרוש לך לא כאן, אתה יכול לשלוח דוא"ל לדוא"ל אל תשלח דוא"ל. קשר ארה"ב שגיאה -3 ס"מ ★ התמונה מיועדת להתייחסות בלבד, אנא עיין באובייקט. בשל ההבנה השונה של אור הזרקורים וצבעם של אנשים שונים, עלולות להתרחש שגיאות צבע מסוימות, אך בטווח סביר ★ בדוק באופן קבוע את רשת הבטיחות בסכנות בטיחותיות הנגרמות על ידי גורמים חיצוניים או אנושיים שונים כדי להגן על בטיחות ★ אם יש לך אחרים דרישות גודל, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני וצפה לתשובתך, תודה!.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Climbing Net
Rope Coarse:
8mm/0.026ft;
Pore Diameter:
8cm/0.26ft ;10cm/0.32ft;12cm/0.39ft;
Climbing Net Size:
multi-size optional (can be customized), if the color and size you need are not here, you can email us contact.
Climbing Cargo Net are suitable for use outdoors:
indoors can be used anywhere, or you can cut them into the shape and size you want without affecting the durability of the net.
Warm Reminder::
★Due to manual measurement, please allow 1-3cm error:
★The picture is for reference only, please refer to the object. Due to the different understanding of the spotlight and the color of different people, some color errors may occur, but within a reasonable range:
★Regularly check the safety net for safety hazards caused by various external or human factors to protect safety:
★If you have other size requirements, please contact us by email and look forward to your reply, thank you ! :

ההצעות הטובות ביותר