.

.

, נעלי אוורור דשא, סנדלים ממוסמרים עם רצועות מתכווננות גודל אוניברסלי למגפיים כלי דשא אוורור דשא

, נעלי אוורור דשא, סנדלים ממוסמרים עם רצועות מתכווננות גודל אוניברסלי למגפיים כלי דשא אוורור דשא

ILS 2.00

כמות
במלאי

אבזמים מתכווננים : לא משנה מה מידת הנעליים שלך, כל זוג נעלי אוורור דשא מגיע עם אבזמי פלסטיק מתכווננים להתאמה הנכונה המדויקת לכלי אוורור הדשא יש תמיכה חדשנית בעקב מוגבהת כדי לאבטח את ההנעלה שלך במקומה, קל לולאה דרך רצועות לנעלי אחיזה איתנה על ידי אבזמים יציבים. אחת גודל מתאים לכל : אלה דשא נעלי נועדו להתאים לכל גודל רגל. אז אתה יכול לאבטח את הסנדל בחוזקה לנעליים הרגילות שלך ולהתחיל לאוורר. מקדם מדשאות ירוקות ובריאות יותר : נעלי אוורור דשא מאפשרות מים, דשן ואוויר לרדת לשורשים, ומשפרות את בריאות הדשא שלך. מהיר ונוח : פשוט ללבוש אלה ממוסמר סנדלי כאשר הליכה שלך דשא עבור מהיר וקל דשא אוורור. הפתרון הזול והקל ביותר : נעלי אוורור דשא זולות יותר מהשכרת מכונת אוורור, וקלות יותר משימוש במאוורר דשא ידני. מפרט : משקל : 700 גרם צבע : ירוק גודל : 11.1 אינץ/30 על 13 חומר : פוליפרופילן וצפיפות גבוהה פוליאתילןחבילה כללה : 1 זוג נעלי אוורור דשא(לא כולל נעליים)4/6/8 יחידות שרוכי נעליים עם אבזם פלסטיק1סט של מסמריםהערות : 1. שים לב כמה תמונות הוגדלו כדי לאפשר לפרטים שיוצגו. קרא את התיאורים לפרטים על הגודל האמיתי של כל פריט. בשל צג שונה ומצלמה אורות עלול לגרום להבדלי צבע קלים, בעיקר בסוג של כל צבעים. עשינו כל מאמץ כדי להבטיח שהתמונה תתאים לפריט ככל האפשר.

מאפיינים מוצהרים

Weight:
700g
Color:
Green
Size:
11.8x5.1 inch/30x13 cm
Material:
polypropylene and high density polyethylene
Package Included:
1Pair x Lawn Aerator Shoes(Does not include shoes):
4/6/8pcs shoelaces with plastic buckle:
1Set of Nails:
Notes:
1. Please note some images have been enlarged to allow for details to be shown. Read the descriptions for details on actual size of each item. :
2. Due to different monitor and camera lights may cause slight color differences, mainly in kind of all colors. We have made every effort to ensure that the image match the item as closely as possible. :

ההצעות הטובות ביותר