.

.

סיביות של 45 ° Chamfer, קצה נוצר 1/2x1/2x2t No.45 Steal Shank Tipe Thiper Bit

סיביות של 45 ° Chamfer, קצה נוצר 1/2x1/2x2t No.45 Steal Shank Tipe Thiper Bit

ILS 3.33

כמות
במלאי

לחומרי עץ שונים : מתאים ללוח עץ מלא, לוח חומצות סיליקיות, לוח רב שכבות, לוח צפיפות, לוח מיוחד שאינו קפל, לוח חלקיקים, לוח Rosewood, MDF של חדות וחיתוך : אימו את להב, הביאה של חדות וחיתוך, התנגדות בלאי היא פי 50-80 מזה של כלי סגסוגת. עבור ציוד CNC אוטומטי באופן מלא : ניתן להשתמש בסיביות של 45 מעלות לכל ציוד CNC אוטומטי לחלוטין בקוטר השוק של 12. זנב מחורר : גוף הסיביות מאמצת 45# פלדה, הזנב מחוסם, וזה נוח יותר להיצמד, ויכול למנוע ביעילות את השבירה של הסיביות. ראש מוגן על ידי שעווה איטום : ראש החותך מוגן על ידי שעווה איטום, חזק ויפה, עמיד יותר לשימוש. לחומרי עץ שונים : מתאים ללוח עץ מלא, לוח חומצות סיליקיות, לוח רב שכבות, לוח צפיפות, לוח מיוחד שאינו קפל, לוח חלקיקים, לוח Rosewood, MDF. של חדות וחיתוך : אימו את להב, הביאה של חדות וחיתוך, התנגדות בלאי היא פי 50-80 מזה של כלי סגסוגת. עבור ציוד CNC אוטומטי באופן מלא : ניתן להשתמש בסיביות של 45 מעלות לכל ציוד CNC אוטומטי לחלוטין בקוטר השוק של 12. זנב מחורר : גוף הסיביות מאמצת 45# פלדה, הזנב מחוסם, וזה נוח יותר להיצמד, ויכול למנוע ביעילות את השבירה של הסיביות. ראש מוגן על ידי שעווה איטום : ראש החותך מוגן על ידי שעווה איטום, חזק ויפה, עמיד יותר לשימוש. של חדות וחיתוך : אימו את להב, הביאה של חדות וחיתוך, התנגדות בלאי היא פי 50-80 מזו של כלי הסגסוגת 2. זנב מחורר : גוף הסיביות מאמצת 45# פלדה, הזנב מחוסם, וזה נוח יותר להיצמד, ויכול למנוע ביעילות את השבירת הסיבית 3. ראש מוגן על ידי שעווה איטום : ראש החותך מוגן על ידי שעווה איטום, חזקה ויפה, עמידה יותר לשימוש 4. עבור חומרי עץ שונים : מתאים ללוח עץ מלא, לוח חומצה סיליקית, לוח רב שכבות, לוח צפיפות, לוח מיוחד שאינו קפל, לוח חלקיקים, לוח Rosewood, MDF5. לקבלת ציוד CNC אוטומטי לחלוטין : ניתן להשתמש בציוד CNC אוטומטי 45 מעלות לכל ציוד CNC אוטומטי לחלוטין עם 12.7 מ"מ קוטר שקטורטציה : סוג פריט : 45 ° Chamfer Bitshank חומר : 45# Steel Blade חומר : Diamond Product מודל : 1/2x1/2x2tproductuctuctuctocuct : Allx ו 31.26 אינבלייב זווית : 45 ° רוחב אלכסוני : בערך.5inuses : לוח עץ מוצק, לוח חומצה סיליקית, לוח רב שכבות, לוח צפיפות, לוח מיוחד שאינו קפל, לוח חלקיקים, לוח רוזווד, סיבים בינוניים ניתן לגילוי לכל ציוד CNC אוטומטי לחלוטין עם רשימת קוטר שוק 12.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
45° Chamfer Bit
Shank Material:
45# Steel
Blade Material:
Diamond
Product Model:
1/2x1/2x2T
Product Diameter:
Approx. 31.96mm / 1.26in
Bevel Angle:
45°
Oblique Width:
Approx. 12.7mm / 0.5in
Shank Diameter:
Approx. 12.7mm / 0.5in
Uses:
Solid wood board, silicic acid board, multi layer board, density board, non fold special board, particle board, rosewood board, medium fiber board
Suitable for all fully automated CNC equipment with 12.7mm shank diameter:
Package List:
1 x 45° Chamfer Bit:
Note:
1. In order to avoid the tool from twisting due to excessive pressure, all tools are designed to rotate CW.:
2. When the tools are finished, they all pass the balance test to ensure that there is no doubt about runaway. In order to ensure that the tools are free from swing and runout during use again, please pay attention to choosing suitable mechanical equipment and excellent chucks.:
3. The chuck must be of a suitable size. If it is found that the chuck is not round enough or worn, it will cause the chuck to not be able to clamp the tool properly and correctly. Please replace a good chuck wi:

ההצעות הטובות ביותר