.

.

עט חריטה של ​​סוג מחט 10 סמ למילות פרסום מודל אמנותיות המבצע עם ספק כוח.

עט חריטה של ​​סוג מחט 10 סמ למילות פרסום מודל אמנותיות המבצע עם ספק כוח.

ILS 15.22

כמות
במלאי

אחיזה אנטי-טיפה ואחיזה קלה הידית עשויה מפלסטיק ABS עם מרקם שאינו החלקה, אנטי-טיפה ואחיזה קלה. מתאים לפיתוח יצירות אמנות מסחריות, עיצוב גופן קטן בפרסומת וכן הלאה. זה יכול להתחמם במהירות, הצינור יגיע ל 80 תוך 10 שניות. הגיע ל -150 כשזה עובד. אור אולטרה עט החריטה קל מאוד במשקל ואינו דורש מאמץ רב. אתה יכול לבחור את התקע של המפרט המתאים בהתאם לצרכים שלך. אחיזה אנטי-טיפה ואחיזה קלה. הידית עשויה מפלסטיק ABS עם מרקם שאינו החלקה, אנטי-טיפה ואחיזה קלה. מתאים לפיתוח יצירות אמנות מסחריות, עיצוב גופן קטן בפרסומת וכן הלאה. זה יכול להתחמם במהירות, הצינור יגיע ל 80 תוך 10 שניות. הגיע ל -150 כשזה עובד. אור אולטרה עט החריטה קל מאוד במשקל ואינו דורש מאמץ רב. אתה יכול לבחור את התקע של המפרט המתאים בהתאם לצרכים שלך. מפרט : מתח עבודה : AC110-240 V מתח כניסה : AC100-240 V פלט כוח : 6 V, 2.5 A, 15 W תקע : חומר תקע ארה"ב : פלסטיק + פליז + צבע סגסוגת : כפי שמוצג אורך הכבל : 110 ס"מ/43.31 אינץ 'אורך : 12 ס"מ/4.72 אינץ 'אורך : 10 ס"מ/3.94 אינץ' הערה : 1. עבודה רציפה לא יותר מ- 0.5 שעות, זמן העבודה הכולל לא יותר מ 2-3 שעות. אורכים שונים של אספקת חשמל לא יכולים להתערבב, לכל עט בסגנון יש כוח עצמאי משלו, הוא לא יהיה חם, או שהוא יישרף אם ישתמש מעורב. חיתוך עט שיער צינור חום כיפוף רק פעם אחת, לא להתכופף שוב ושוב באותה נקודה. חוזר בשלב מסוים כיפוף עלול להוביל לשבור. חיתוך עט, בגלל המבנה המיוחד שלו, יכול לחתוך רק קצף בצפיפות אמצעית ונמוכה, לא יכול לחתוך חומר אחר למעט קצף, שאינו מתאים לחיתוך צפוף או בתפזורת גבוהה. חתך רציף לא יותר מחצי שעה, חיתוך אספקת חשמל עם מתג, חיתוך כיבוי יכול להאריך את חיי השירות. אנו נועצים שוב לבדיקה לפני המסירה, כך שיהיו עטים בועות קלות, אנא היה ברכישה סמוכה. אם אתה צריך לעבוד שעות ארוכות אנא בחר מכונת חיתוך שולחנית. החבילה כלולה : עט חותך קצף 1x 1 x אספקת חשמל הערה : הוא מודפס 30 וואט על ידית הפלסטיק של מוצר זה, אך הכוח האמיתי הוא 15 W אנא ראה בבירור לפני הקנייה, תודה!.

מאפיינים מוצהרים

Working voltage:
AC110-240V
Input voltage:
AC100-240V
Output power:
6V, 2.5A, 15 W
Plug:
US plug
Material:
plastic  + brass + alloy
Color:
as shown
Cable length:
110 cm/43.31inch
Handle length:
12 cm/4.72inch
Needle length:
10 cm/3.94inch
Note:
1.Continuous work no more than 0.5 hours, the total working time no more than 2-3 hours.:
2.Different lengths of  power supply can not mix, each style pen has its own independent power,  it will be not hot ,or it will burn if mixed use.:
3. Cutting pen hair heat pipe bending only once, not bending over and over again at a same point. Repeated at one point bending may lead to broken.:
4. Cutting pen, because of its special structure ,Can only cut middle and low density foam, can't cut other material except foam, not suitable for high dense or bulk cutting.:
5. Continuous cut no more than half an hour, cutting power supply with a switch, cut the power off can prolong service life.:
6. We will be energized again test before delivery, so there will be slight bubble pens, please rest assured purchase.:
7. If you need to work long hours please select desktop cutting machine.:
Package Included:
1x Foam Cutter Pen:
1 x Power Supply:
Note:
 It is printed 30w on the plastic handle of this product, but real power is 15 w
please see clearly before buying, Thank you!:

ההצעות הטובות ביותר