.

.

ספסל נעליים ספסל כניסה לאחסון נעליים, מארגן אחסון נעליים נורדי עץ נורדי מארגן אחסון נעליים עם כרית רכה עיצוב מתכוונן של

ספסל נעליים ספסל כניסה לאחסון נעליים, מארגן אחסון נעליים נורדי עץ נורדי מארגן אחסון נעליים עם כרית רכה עיצוב מתכוונן של

ILS 431.19

כמות
במלאי

מדף מדף נעליים מתכוונן : מדף נעליים של שרפרף נעליים יש עיצוב מתכוונן, כך שתוכלו להתאים את המחיצה בהתאם לגודל הנעל כרית רכה : כרית עור PU מלאה בספוג בצפיפות גבוהה כדי שיהיה רך יותר ונושם יותר. גם אם אתה יושב הרבה זמן, לא תרגיש עייף. יציב ויציב : עיצוב מסגרת העץ המוצק יציב ויציב יותר, וזמן השימוש ארוך ויציב יותר. _____ ☆☆☆☆☆ יותר מכניסתך ☆☆☆☆☆ _____ אם אתה מגדיר ספסל אחסון זה בסלון ליד החלון, או בסוף המיטה שלך לשמיכות, ספסל נעליים זה - צורה עם פונקציה - זה בטוח לג'אז את המרחב שלך. _____ ☆☆☆☆☆ מבטיח לספק את השירות הטוב ביותר בענף! ☆☆☆☆☆ _____ כל מוצר נבדק פעמים רבות לאורך כל תהליך הייצור כדי להבטיח שהוא שלם. וצוות המכירה המקצועי שלנו תמיד כאן כדי לעזור לך. _____ ☆☆☆☆☆ ספסל מתלה נעליים מרתק ישלים כל חלל מגורים. ♥ ᴗ ♥) צור בית נטול עומס עם ספסלי האחסון האלה. השתמש בו כספסל כניסה, ספסל אחסון אמבטיה או מתלה נעליים לארון. מתלה הנעליים הוא פיתרון אחסון נהדר לכל חדר. תכונה : -מסגרת עץ סולידית, עיצוב מתאים לעומס יציב יותר של מדף מתלים נעליים, קצוות ופינות יותר אנושיות כדי להימנע מתכנון של בליטות, קל לתנועה כרית רכה, יותר נוחות -סיפוק : שם : שרפרט נעליים : עץ, פוקולור : לבן, אגוז חום : 50 * 36 * 45 ס"מ, 80 * 36 * 45 ס"מ (. ♥ ᴗ ♥) 【מבטיח לספק את השירות הטוב ביותר בענף! 】 אנו משתמשים בחומרים נבחרים ובמפעלים מוסמכים כדי לייצר את המוצרים שלנו, וכל מוצר נבדק פעמים רבות לאורך כל תהליך הייצור כדי להבטיח שהוא שלם. הצוות המקצועי לאחר המכירה יכול לעזור לך אם יש לך שאלות. כל המיילים והשאלות ייענו תוך 12 שעות. מצפה לשיתוף הפעולה שלך!.

מאפיינים מוצהרים

Name:
Shoe stool
Material:
Wood, PU
Color:
White, walnut brown
Size:
50 * 36 * 45 cm, 80 * 36 * 45 cm
(. ♥ ᴗ ♥)【Promise to provide the best service in the industry!】:
We use selected materials and qualified factories to produce our products, and each product has been checked many times throughout the production process to ensure that it is intact.:
The professional after-sale team could help you if you have any questions. All emails and questions will be answered within 12 hours.:
Looking forward to your cooperation! :

ההצעות הטובות ביותר