.

.

16 שורות ריסים פרחים פורחים אוטומטיים ריסי עוצמת נפח להארכת ריסים נפש מאוורר נפח ריסים אורך מעורב תוספות ריסים (C-0.03-8-16mix)

16 שורות ריסים פרחים פורחים אוטומטיים ריסי עוצמת נפח להארכת ריסים נפש מאוורר נפח ריסים אורך מעורב תוספות ריסים (C-0.03-8-16mix)

ILS 9.99

כמות
במלאי

בעזרת תהליך ייחודי הוא פורח בשנייה אחת, קל מאוד להתפתח, וזה מאוד נוח לשימוש אורך הריסים הללו מכסה את כולם בין 8-20 מ"מ, וישנם דגמים מעורבים של תמהיל 8-30 מ"מ, לעיקול יש C-CC-D-DD, שיכולים לענות על כל צרכי האורך והעקמומיות שלך. אפילו למתחילים, סופר קל לאיסוף ומעריצים. הריסים הם קלים וקלים לעבוד איתם. ריסים רכים מאוד, נוחים ללקוח ללבוש. שום דבק נוסף אינו דביק על הריסים עם ריסים קלאסיים, ריסים של נפח מאוורר קלים יכולים לחסוך מחצית מזמן השתלת ולהגדיל את הצפיפות ב- 64%. לג'ומאי יש שירות מצוין לפני מכירות ושירות לאחר המכירה. אם יש לך בעיות או שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. ננסה כמיטב יכולתנו לפתור אותם עבורך. בעזרת תהליך ייחודי הוא פורח בשנייה אחת, קל מאוד להתפתח, וזה מאוד נוח לשימוש. אורך הריסים הללו מכסה את כולם בין 8-20 מ"מ, וישנם דגמים מעורבים של תמהיל 8-30 מ"מ, לעיקול יש C-CC-D-DD, שיכולים לענות על כל צרכי האורך והעקמומיות שלך. אפילו למתחילים, סופר קל לאיסוף ומעריצים. הריסים הם קלים וקלים לעבוד איתם. ריסים רכים מאוד, נוחים ללקוח ללבוש. שום דבק נוסף אינו דביק על הריסים עם ריסים קלאסיים, ריסים של נפח מאוורר קלים יכולים לחסוך מחצית מזמן השתלת ולהגדיל את הצפיפות ב- 64%. לג'ומאי יש שירות מצוין לפני מכירות ושירות לאחר המכירה. אם יש לך בעיות או שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. ננסה כמיטב יכולתנו לפתור אותם עבורך.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר