.

.

מחזיק מייבש שיער של וולפונט, מארגן מדפי שיער בית שיער מעונות מחזיק מייבש שיער לחדר אמבטיה לחיסכון בשטח, מתלה

מחזיק מייבש שיער של וולפונט, מארגן מדפי שיער בית שיער מעונות מחזיק מייבש שיער לחדר אמבטיה לחיסכון בשטח, מתלה

ILS 2.33

כמות
במלאי

הפוך את הדברים למסודרים יותר : המדף הזה יכול להפוך את הפריטים בחדר האמבטיה שלך למסודר יותר, וזה נוח לך למצוא משהו נוח לשימוש : עמדת מייבש השיער מבטיחה כי אביזרים כמו מיישני שיער ומייבשי שיער נשמרים תמיד במקום יבש לשימוש. מתאים לסוגים רבים : ניתן להשתמש בעל מייבש שיער זה לכל סוגי הגדלים של מייבשי שיער, וניתן להשתמש בהם לתיקון אביזרי אמבטיה אחרים, כמו תלתלי שיער. חיסכון בחלל : המדף מתאים מאוד לחדרי אמבטיה עם שטח מוגבל, כמו למשל במעונות ו- RVS. מקשט חדר אמבטיה : מתלה האחסון יכול להציע סביבת אמבטיה יפה וסגנון אלגנטי. הפוך את הדברים למסודרים יותר : המדף הזה יכול להפוך את הפריטים בחדר האמבטיה שלך למסודר יותר, וזה נוח לך למצוא משהו. נוח לשימוש : עמדת מייבש השיער מבטיחה כי אביזרים כמו מיישני שיער ומייבשי שיער נשמרים תמיד במקום יבש לשימוש. מתאים לסוגים רבים : ניתן להשתמש בעל מייבש שיער זה לכל סוגי הגדלים של מייבשי שיער, וניתן להשתמש בהם לתיקון אביזרי אמבטיה אחרים, כמו תלתלי שיער. חיסכון בחלל : המדף מתאים מאוד לחדרי אמבטיה עם שטח מוגבל, כמו למשל במעונות ו- RVS. מקשט חדר אמבטיה : מתלה האחסון יכול להציע סביבת אמבטיה יפה וסגנון אלגנטי. מפרט : סוג פריט : מחזיק מייבש שיער חומר : פלסטיק הנדסי + משקל חוט פלדה סגסוגת : בערך. 226 G / 8oz כיצד להשתמש : 1. ניקוי הקיר, ניקוי משטח ההתקנה בסמרטוט ואל תשאיר מים, אבק, שמן וכו '. קרע את השכבה הלבנה של סרט המגן בגב הלא סימון מדבקה. שמירת האופקית האחורית, והדבקה בקיר. החוצה, מה שהופך אותו קרוב לקיר. התקנת המוצר, יישור חריץ הכרטיס בגב המוצר עם חריץ הכרטיס שאינו סימון ולחץ כלפי מטה. לאחר סיום ההתקנה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח לשימוש. רשימת חבילות : 1 x מדף אמבטיה 1 x מדבקה ללא סימון הערה : 1. ניתן להתקין אותו על משטחים מגושמים, משטחי אריחים חלקים, לוחות דלת עץ, ריהוט, מכשירי בית, מתכת וכיסויים עם מרקמים דגנים עדינים. לא מומלץ להתקין על הקיר הסיד והקיר עם חספוס גדול מדי ומשטח לא אחיד. אנא השתמש במוצר באופן רציונלי. אם אתה רוצה לתלות חפצים כבדים, עליך לחכות שעתיים לאחר ההתקנה. וניתן להשתמש באופן ישיר על חפצי אור. אם יש מים, שמן או אבק על הקיר, אנא נקה אותו לפני ההתקנה. אל תיתלו עתיקות, סחורות שבריריות או מסוכנות ותלו חפצים עם משקל עודף.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Hair Dryer Holder
Material:
Engineering Plastic + Alloy Steel Wire
Weight:
Approx. 226g / 8oz 
How to Use:
1. Cleaning the wall, cleaning the installation surface with a rag, and do not leave water, dust, oil, etc.:
2. Tearing off the white layer of the protective film on the back of the non-marking sticker.Keeping the back horizontal, and sticking to the wall.:
3. Installing the non-marking sticker to ensure that the non-marking sticker is level without skew.The arrow is upward, and you should press the surface of the non-marking sticker with your hand, so that the internal air is completely squeezed out, making it close to the wall.:
4. Installing the product, aligning the card slot on the back of the product with the non-marking card slot and clicking down.:
5. After finishing the installation, you can rest assured to use.:
Package List:
1 x Bathroom Shelf:
1 x Non-Marking Sticker:
Note:
1. It can be installed on pitted surfaces, smooth tile surfaces, wooden door panels, furniture, home appliances, metal and covers with fine grain textures.:
2. It is not recommended to install on the whitewashed wall and the wall with too large roughness and uneven surface.:
3. Please use the product rationally. If you want to hang heavy objects, you need to wait for 2 hours after installation. And light objects can be used directly.:
4. If there is water, oil or dust on the wall, please clean it before installing.:
5. Do not hang antiques, fragile or dangerous goods and hang overweight objects.:

ההצעות הטובות ביותר