.

.

יצירתי 2 חתיכות מאפרה לשירותים נירוסטה מאפרה מאפרה רכוב קיר עישון עישון מתלה אחסון מאפרה פלדה ניידת

יצירתי 2 חתיכות מאפרה לשירותים נירוסטה מאפרה מאפרה רכוב קיר עישון עישון מתלה אחסון מאפרה פלדה ניידת

ILS 28.30

כמות
במלאי

? למאפרה מכסה ולמכולה שלו עמוק וגדול מספיק כדי לאחסן בדלי סיגריות רבים ושמירה על אפר בפנים ? ? למאפרה יש יניקה חזקה, אין זה פחד להירטב. יש לו נושאת עומסים חזקה והיא עמידה. ? ? 【מתנה נחמדה】 מתנה אידיאלית לאבות יום אמהות יום החבר הטוב ביותר גבר מתנה עמיתו לשותף עסקי וכל מי שאוהב סיגרים וסיגריות. ? למאפרה מכסה ולמכולה שלו עמוק וגדול מספיק כדי לאחסן בדלי סיגריות רבים ושמירה על אפר בפנים. ? ? למאפרה יש יניקה חזקה, אין זה פחד להירטב. יש לו נושאת עומסים חזקה והיא עמידה. ? ? 【מתנה נחמדה】 מתנה אידיאלית לאבות יום אמהות יום החבר הטוב ביותר גבר מתנה עמיתו לשותף עסקי וכל מי שאוהב סיגרים וסיגריות. תיאור מוצר : Soundzero קיר האסלה קיר קיר קיר הר עישון סיגריות מאפרה ללא אגרוף גליל אטום אבק אטום למים עם מחזיק כיסוי אנטי-קורוזיה ניידת ועמידות בפני השפעה מוצקה ועמידה למשך זמן רב להשתמש בשותף מתחשב לכל מעשן. מפרט : חומר : ABS + אל חלד קולור קולור : גודל שחור : 13 x 4.5cmfeatures : ? דרישות רכובות על קיר ולא מקדמות יש למאפרה קלטת חזקה ועמידה בפני מים שניתן להדביק בצורה נחרצת ובאופן חלקה על מגוון קירות חלקים אידיאליים למסדרונות למלונות שירותים באמבטיה? עם שטח אחסון לסיגריות או מצתרים וכו '; ניתן להסיר את אניה לניקוי או להשתמש לבד.? ניתן להשתמש בקל לניקוי קל להתקנה של מחזיק סיגריות בצורת U, ניתן להשתמש בשלושה צדדים לסיגריות נוחות יותר לשימוש? יש מקום מחוץ לאפר ומקום סוק לא גמור לצורך שלך בפועל. אנא אפשר 1-3 מ"מ שונה בגלל המדידה הידנית. רשימת חבילות : 2* קיר תלוי בקיר עבורך ??-אם יש לך ספקות אנא צור קשר עם שירות הלקוחות. אנו נגיב לך תוך 24 שעות.-אם אינך מרוצה מהפריטים אתה יכול לבקש החלפת חילופי או החזר כספי תוך 30 יום מיום קבלת ההזמנה שלך. "שביעות הרצון שלך היא המרדף הנצחי שלנו" תודה ??.

מאפיינים מוצהרים

Material:
ABS + stainless steel
Colour:
Black White
size:
13 x 4.5 x2.5cm
Features:
? Wall-mounted and non-drilling requirements the ashtray has a strong and waterproof tape that can be firmly and seamlessly pasted on a variety of smooth walls ideal for bathroom toilet hotel corridors:
? With storage space for cigarette or lighters etc.; the liner can be removed for cleaning or to use alone.:
? Easy to clean easy to install U-shaped cigarette holder design three sides can be used for cigarettes more convenient to use:
? There is an off-ash place and a unfinished-smoke place for your actual need.:
Note:
1.Please allow 1-3mm differs due to manual measurement.:
2.Due to the different display and different light the picture may not reflect the actual color of the item.:
Package list:
2* Wall hanging ashtray:
For you??:
-If you have any doubts please contact customer service. We will respond to you within 24 hours.:
-If you are not satisfied with the items you can request an exchange replacement or refund within 30 days of the receipt of your order.:
“Your satisfaction is our eternal pursuit” Thanks ?? :

ההצעות הטובות ביותר