.

.

מצמד אופטי בידוד לוח, מצמד אופטי בידוד לוח 8 ערוץ נהג הפוטואלקטרי מבודד מתח ממיר מודול, בידוד רובוטריקים

מצמד אופטי בידוד לוח, מצמד אופטי בידוד לוח 8 ערוץ נהג הפוטואלקטרי מבודד מתח ממיר מודול, בידוד רובוטריקים

ILS 1.33

כמות
במלאי

מעגלים מודפסים מעולים : חומרי מעגלים מודפסים באיכות טובה הם בעלי אמינות ומזעור, תחזוקה טובה והחלפה גבוהה רמה או למשוך למטה פלט : אם את פלט מסוף הוא גבוהה רמת פלט או למשוך למטה פלט יכול להתממש דרך כובע המגשר. הפעל מסוף מבוקר : יכול לממש ממשק בקרה של 3.3 וולט או 5 וולט של רמת מתח 3.6-24 וולט, לאחר הפעלת מסוף הבקרה, גם המסוף המבוקר יופעל. כונן אירועים שונים : לבידוד אופטי יש יכולת עמידה בפני הפרעות חזקה, שיכולה להניע טרנזיסטורים בהספק גבוה, צינורות מוס ואירועים אחרים הדורשים הנעה במתח גבוה, ויכולה גם להניע ישירות ממסרי 24 וולט בהספק נמוך לעבודה. שליטה בו זמנית מתחים שונים : את 4 ערוצים של 817 על לוח הם עצמאי, אשר יכול לממש שליטה בו זמנית של מתחים שונים, וכו'. מפרט : סוג פריט : לוח בידוד מצמד אופטי חומר : לוח אות נהג מעגלים מודפסים : 3.6-24 וולט טווח מתח יציאה : 3.6-30 וולט (זרם יציאה תלוי במצב הספציפי, אך ההספק המרבי אינו עולה על 10 מיליאמפר, ההספק הכולל הוא קבוע, המתח והזרם הם ביחס הפוך) רשימת חבילה : 1 לוח בידוד מצמד אופטי הערה : אם מדובר באות דופק, שים לב שהמגבלה של 817 היא מתחת ל -4 קילוהרץ, נא לא להשתמש במודול זה לאותות בקרה העולים על 4 קילוהרץ לא עובד כמו שצריך.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Optocoupler Isolation Board
Material:
PCB
Driver Signal Voltage:
3.6-24V
Output Voltage Range:
3.6-30V (output current depends on the specific situation, but the maximum power is not exceed 10MA, the total power is constant, the voltage and current are inversely proportional)
Package List:
1 x Optocoupler Isolation Board:
Note:
If it is a pulse signal, please note that the limit of 817 is below 4KHZ, please do not use this module for control signals greater than 4KHZ, which will not work properly. :

ההצעות הטובות ביותר