.

.

12 יח ' סט 3 ד חלול קיר מדבקה לחתונה קישוט סלון בית תפאורה אמנות מדבקות

12 יח ' סט 3 ד חלול קיר מדבקה לחתונה קישוט סלון בית תפאורה אמנות מדבקות

ILS 444.76

כמות
במלאי

יכול להיות ממוקם בחוץ / גינה / מרפסת הוא עשוי מסרט שאינו מפחד מרוח וגשם ואינו משנה צבע במשך זמן רב. יכול לשמש עבור עיצוב הבית, חנות חלון תצוגה, חתונה חדר, וכו'. מתנה גדולה עבור עצמך וחברים. את צורת הוא יפה ומראה שלך טעם, מה שהופך את קיר יפה ו. ניתן להציב בחוץ / גינה / מרפסת.הוא עשוי מסרט שאינו מפחד מרוח וגשם ואינו משנה צבע לאורך זמן.יכול לשמש עבור עיצוב הבית, חנות חלון תצוגה, חתונה חדר, וכו'.מתנה גדולה עבור עצמך וחברים.את צורת הוא יפה ומראה שלך טעם, מה שהופך את קיר יפה ו .מפרט : חומר : רעיוני נייר כרטיסגודל : 12 סנטימטר/10 סנטימטר/8 סנטימטר צבע : 4 צבעים (אדום/כחול/סגול/ורוד) 3 סגנונות זמינים. כתמונה מראהחבילה כוללת : 4 יחידות*12 סנטימטר/4 יחידות*10 סנטימטר/4 יחידות*8 סנטימטר (עם דבק ללא מגנטים)רמז : 1. בשל צגים שונים ותאורת תמונה שונה, ייתכן שיש הבדל קל בצבע בין האובייקט האמיתי והתמונה. אנא הבן כי אנו מבטיחים את הסגנון הוא אותו הדבר כמו בתמונה. את גודל נמדד באופן ידני, ייתכן שיש 2-5 שגיאת סנטימטר, אשר אינו משפיע על שימוש, בבקשה להיות זהיר. רק המוצרים העיקריים נמכרים, ואין אביזרים אחרים נמכרים.לאחר שקבל את חבילה, אנא בדוק את חבילה ומוצר בזהירות. אם אתה מקבל פריט פגום או יש בעיות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני כדי לפתור את הבעיה. אנחנו נשיב בהקדם האפשרי וננסה כמיטב יכולתנו כדי לענות על הצרכים שלך.

מאפיינים מוצהרים

Material:
Reflective paper card
Size:
12cm/10cm/8cm
Color:
4 colors (red/blue/purple/pink) 3 styles are available. as the picture shows
Package includes:
4pcs*12cm/4pcs*10cm/4pcs*8cm (with adhesive without magnets)
hint:
1. Due to different monitors and different photo lighting, there may be slight color difference between the real object and the photo. Please understand that we guarantee the style is the same as the picture.:
2. The size is measured manually, there may be a 2-5cm error, which does not affect the use, please be careful.:
3. Only the main products are sold, and no other accessories are sold.:
After receiving the package, please check the package and product carefully. If you receive a defective item or have any issues, please contact us via email to resolve the issue. We will reply as soon as possible and try our best to meet your needs. :

ההצעות הטובות ביותר