.

.

ארון קרש גיהוץ נשלף ג ' יקודי קרש גיהוץ מתקפל נשלף מאחסן בארון, קרש גיהוץ מתקפל לארון, בית, דירה וחללים קטנים-חסוך

ארון קרש גיהוץ נשלף ג ' יקודי קרש גיהוץ מתקפל נשלף מאחסן בארון, קרש גיהוץ מתקפל לארון, בית, דירה וחללים קטנים-חסוך

ILS 2.00

כמות
במלאי

*עמיד בחום משולש שכבות * אנו משתמשים אידיאלי 3-שכבה תערובת של קצף, הרגיש, ובד כדי לעזור לעמוד גבוהה חום וקיטור וכדי להבטיח בגדי לעטוף בצורה חלקה על פני השטח ללא דבק או לפגוע בדים כל קרש גיהוץ כולל גם מחזיק תיל כדי לשמור על כבל הברזל למעלה ומהדרך בזמן שאתה מזיז אותו, כמו גם שאר ברזל בטיחות כדי להרחיק את הצד החם ממך או מבגדים. * יישום רחב למקסם כל שטח כביסה בצמד! זה רכוב גיהוץ לוח הוא אידיאלי עבור בתים, דירות, בקתות, בתי מלון, ואפילו קדימונים;בכל מקום בגד טיפול הוא צורך, אתה יכול לקבל שלך לחיצה לעשות עם נוח, קומפקטי הגדרת כי הוא פונקציונלי כמו זה הוא יפה.קרש גיהוץ מתקפל מתאים לגיהוץ בגדים, שרוול, חפתים וצווארונים, שמירה על בגדים מסודרים, עיצוב גימור אפור קלאסי מחמאה לכל חדר שינה, חדר תפירה, חדר כביסה וכו'. *קל לשימוש עיצוב מלוטש, תכליתי מאפשר לך למזג את הארון שלך עם מגוון רחב של דקורטיבי Themes.In קיר גיהוץ לוח עם 180 סיבוב סיבוב מנגנון, מנעולים שמאל, ימין או נוטה עמדה, יכול להיות מותאם למיקום המתאים ביותר.מגיע עם רחיץ גיהוץ לוח כיסוי, כך שאתה יכול לשמור אותו נקי כל הזמן. פשוט להסיר את כיסוי ולשטוף אותו נקי, ואז לעשות את זה להשתמש שוב. *שטח חיסכון * זה קיר רכוב גיהוץ לוח מגיע עם מתכת צלחת, אשר יכול להיות בקלות דפוק על קיר.את קיר לקפל ברזל לוח יכול לקפל ולמקם פונקציה של לוח משטח להפוך את מוצר להתאים על קיר משטח ולשמור את שטח greatly.It הוא קל להתקין את מתכת צלחת של נסתרת גיהוץ לוח על קיר או ארון עם ברגים.קיר הר עיצוב מאפשר לך להתקין את גיהוץ לוח בגובה הנכון, לספק לך מקום נוח כדי ברזל בגדי שלך. *קניות מקוונות ללא סיכון מספק שירות לקוחות מעולה כדי להגן על ההשקעה שלך. אם אתה מקבל מוצרים שיש להם בעיות, אנא אל תהסס לפנות לשירות הלקוחות שלנו. אנו נספק את הפתרון הטוב ביותר עבורך בתוך 24 שעות. תכונות : חלקים של דעיכת הידראולי כפול שורה מסלול, חזק הידראולי לחץ, למנוע ריבאונד אוטומטי חיץ. זה יכול באופן חופשי, ביצוע גיהוץ יותר נוח. טהור בסדר קטיפה בד כיסוי, רך מרגיש, רך ברק, ללבוש עמיד ועמיד. מפרט : חומר : פלדה, בד, עץ חומר : מעובה ברזל, אנטי לחלוט וחום עמיד בד מפרט : אורך 960 6 רוחב 310 מ מ סגנון : מודרני ופשוט יישום : ארון תא, מגירת חלל ארון : ארון רוחב 525 מ מ גובה ארון 130 מ מ עומק ארון 360 מ מ נושאת עומס 35 ק ג משקל נטו : 7 ק ג/15.

מאפיינים מוצהרים

length 960×width 310MM :
Style:
modern and simple
Application:
Wardrobe Compartment, Drawer
Space In Cabinet:
Cabinet Width ≥ 525mm
Cabinet Height ≥ 130mm :
Cabinet Depth ≥ 360mm :
Load Bearing ≤ 35kg :
Net Weight:
7kg/15.4lb
Packing List:
1 x Retractable Ironing Board :
Note:
Due To The Lighting Effect Of The Product, The Picture Color Is Slightly Different From The Real Object. Please Understand. :
Please Allow An Error Of 1-3cm Due To Manual Measurement. :
Please Do Not Hesitate To Contact Our Customer Service If You Have Any Problems During The Installation And Use Of The Product. :

ההצעות הטובות ביותר