.

.

קיוסק אבטחה אוניברסלית - CTA CASE אוניברסלי אבטחה תואמת קיוסק עמדת IPAD 10th Gen 10.9 - iPad 7/8/9 Gen 10.2” - ipad Pro 11 ”

קיוסק אבטחה אוניברסלית - CTA CASE אוניברסלי אבטחה תואמת קיוסק עמדת IPAD 10th Gen 10.9 - iPad 7/8/9 Gen 10.2” - ipad Pro 11 ”

ILS 59.99

כמות
במלאי

אחיזת אבטחה אלכסונית מנעלת מפתח מונעת גניבה עמדת אלומיניום שחורה יציבה מתנגדת לבלאי ונזק. זרוע המפרקה מאפשרת סיבוב מסך מלא וציר אופקי. ארבע רפידות קצף בגודל נוח שיתאים לטאבלט עם או בלי מקרה. טאבלטים 7 "-13", כולל אייפד אפל 10.2 אינץ '(דור 7/8/ 9); i Pad Air 1-4, i Pad Mini 1-5; אייפד Pro בגודל 11 אינץ '; i Pad gen 1-6; i Pad Pro 12.9 Gen 1-3; i Pad Pro 10.7; Surface Pro 4/8/ x, פני השטח Go 3; Galaxy Tab, Asus i Pad Air 1-4, i Pad Mini 1-5; אייפד Pro בגודל 11 אינץ '; i Pad gen 1-6; i Pad Pro 12.9 Gen 1-3; i Pad Pro 10.7; Surface Pro 4/8/ x, פני השטח Go 3; Galaxy Tab, Asus & More. עם אחיזה מאובטחת עם מפתח מפתח ומושב אולטרה-יציב, דוכן קיוסק אבטחה אוניברסלי תואם לתיק מתאים לבית, לבית הספר או לנקודת המכירה שלך. אחיזת האבטחה באלכסון מתכוונן בקלות תשמור על אבטחת המכשיר שלך ותתאים בקלות ברוב המקרים. הזרוע המפרקת מאפשרת לך למקם את המכשיר עם 360 מעלות סיבוב וציר אופקי חלק. חורי בורג בבסיס האלומיניום מאפשרים לאבטח בבטחה את המעמד לרוב המשטחים, והעיצוב המודרני המינימליסטי אינו פולשני ובאופן מושלם בבית בכל הגדרה, תוך החזקת המכשיר 8 "מכל מה שהוא קבוע אליו. לא מסוגל או לא מוכן לקדוח חורים לבסיס? אין בעיה : כלול גם הוא כבל אבטחה של קנסינגטון בגודל 70 אינץ 'שמאבטח לאחיזת האבטחה וניתן בקלות לולאה סביב כל תפקיד או מבנה סמוך. כמו כן כלולים ארבע רפידות קצף בגודל שונה שניתן להשתמש בהן כדי לוודא שהמכשיר שלך מתאים היטב וברגים להדבקה של הפלטפורמה והמפתחות כדי לבטל את נעילת אחיזת האבטחה. *מוצרי האבטחה של CTA Digital נועדו להגן על המכשיר שלך מפני גניבה. מוצרים מיוצרים עם חומרים איכותיים, כמו חריצי אלומיניום כבדים מחוזקים, כבלי פלדה ומערכות נעילה ומפתח מאובטחות. כאשר CTA Digital עושה את כל המאמץ להגן מפני הרס או אובדן של רכוש, איננו יכולים להבטיח, ואנחנו לא יכולים להיות אחראים לכל אירוע שמוביל לנזק או גניבת מכשיר. מאפיינים : • אחיזת אבטחה באלכסון מנעול מפתח מונעת גניבה • עמדת אלומיניום שחורה יציבה מתנגדת לבלאי ונזק • אחיזה בהתאמה קלה הופכת את ההתקנה למצב הצמד • זרוע ביטוי מאפשרת סיבוב מסך מלא וציר אופקי • ארבע רפידות קצף בגודל נוח להתאמן עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות עם טבליות בנוחות בנוחות בנוחות בנוחות.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר