.

.

נירוסטה זרבובית גרון, מ6 על 30 ממ 5 יחידות 1.75 ממ גרון צינור אבזר 3 ד מדפסת מכבש חם סוף

נירוסטה זרבובית גרון, מ6 על 30 ממ 5 יחידות 1.75 ממ גרון צינור אבזר 3 ד מדפסת מכבש חם סוף

ILS 2.67

כמות
במלאי

חומר באיכות גבוהה : פריט זה כולל חלק בורג נירוסטה צינור שרוול חלק בורג מ ' 6 עשוי מפלדת אל חלד איכותית, חיי שירות עמידים וארוכים. כללי סטנדרטי : זה הוא תחליף מושלם שבור חלק על ישן מכבש והוא גם שמיש לעקיפת הבעיה עבור זול החלפת מכבש כי לא יש צינור. שרוול בפנים כדי להבטיח נימה חלקה. בשימוש נרחב : זה יכול לשמש על כל 3 מדפסת מכבש שמשתמש 1. ההחלפה הטובה ביותר בכל מכבש מדפסת 3 באמצעות נימה 1. רכיבים חשובים : רכיבים חשובים לבניית מדפסות 3 או כחלופה לחלקים ישנים או פגומים, רכיבים נחוצים למכונה שלך. כמות מספקת : כולל של 5 יחידות בחבילה, אתה יכול להשתמש בם במשך זמן רב time.No צריך לקנות אותו לעתים קרובות. מפרט : תיאור : פריט זה כולל נירוסטה בורג חלק צינור שרוול. זה הוא תחליף מושלם שבור חלק על ישן מכבש והוא גם שמיש לעקיפת הבעיה עבור זול החלפת מכבש כי לא יש צינור. זה יכול לשמש על כל מכבש מדפסת 3 ד המשתמש נימה 1.תכונות : מ6 בורג חלק הוא עשוי באיכות גבוהה נירוסטה, עמיד ושירות חיים. יש צינור שרוול (פוליטטרפלואורואתילן) בפנים שמבטיח מעבר שוטף של נימה. מגיע כולל 5 חתיכות במארז אחד ואתה יכול להשתמש בם עבור די הרבה זמן. בשימוש נרחב ובכושר עבור כל 3 מדפסת מכבש שמשתמש 1. חלקים נהדרים לבניית מדפסת 3 או משמשת כתחליף לחלק ישן או שבור.מפרט : חומר : נירוסטה, אורך כולל : 30 ממ חוט : מ ' 6 חוט : 6 ממ מזהה חוט : 4 ממ (קצה אחד), 2 ממ(הקצה השני) אורך צינור : 20 ממ צינור : 4 ממ מזהה צינור : 2 ממ מתאים : 1.75 ממ נימה כמות : 5 יחידות משקל : 15 גרם(כ.) חבילה כוללת : 5 יחידות זרבובית גרוןהערה : 1.3 ממ שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

מאפיינים מוצהרים

Description:
This item includes a stainless steel screw part and a PTFE sleeve tube. It is a perfect replacement for the broken part on old extruder and is also a usable workaround for cheap replacement extruder that didn't have a PTFE tube. It can be used on any 3D printer extruder that uses 1.75mm filament.:
Features:
M6 screw part is made of high quality stainless steel, durable and service life. :
There is a PTFE(Polytetrafluoroethylene) sleeve tube inside which ensures fluent passing through of filament. :
Comes total 5 pieces in one pack and you can use them for quite a time. :
Widely used and fit for any 3D printer extruder that uses 1.75mm filament. :
Great parts to built a 3D printer or used as a replacement for old or broken part.:
Specifications:
Material:
Stainless steel, PTFE
Total Length:
30mm
Thread:
M6
Thread OD:
6mm
Thread ID:
4mm(one end), 2mm(the other end)
PTFE Tube Length:
20mm
PTFE Tube OD:
4mm
PTFE Tube ID:
2mm
Suitable For:
1.75mm filament
Quantity:
5pcs
Weight:
15g(approx.)
Package Includes:
5pcs x Nozzle Throats:
Note:
1. Please allow 0.1-0.3mm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

ההצעות הטובות ביותר