.

.

01 מצלמות ילדים, תצוגה מקדימה של מצלמת ילדים, מצב פלאש LCD בגודל 3.5 אינץ

01 מצלמות ילדים, תצוגה מקדימה של מצלמת ילדים, מצב פלאש LCD בגודל 3.5 אינץ

ILS 2.67

כמות
במלאי

תמכו ביותר מעשרה שפות, תמכו בכרטיס זיכרון של עד 32 ג'יגה -בייט (לא כלול) סוללת ליתיום 1000m Ah, טעינה מהירה ונוחה. יש לו מצב פלאש וממלא את האור בעת צילום תמונות, מה שיכול להבטיח שהתמונה ברורה ומוארת בתנאים עמומים.5 אינץ ', רזולוציה גבוהה, הגן על עיני הילדים. עשוי לילדים מחומר ABS באיכות גבוהה, בטוח ולא -טוקסי, לילדים. עם הפונקציות של צילום תמונות, תצוגה מקדימה והקלטת וידאו, ותוכלו לבחור בהתאם לצרכים שלכם. יכול לשמש כנגן MP3, אתה יכול לנגן ישירות את צחוק הווידיאו או את המוזיקה בכרטיס הזיכרון (לא כלול). תמכו ביותר מעשרה שפות, תמכו בכרטיס זיכרון של עד 32 ג'יגה -בייט (לא כלול). סוללת ליתיום 1000m Ah, טעינה מהירה ונוחה. יש לו מצב פלאש וממלא את האור בעת צילום תמונות, מה שיכול להבטיח שהתמונה ברורה ומוארת בתנאים עמומים.5 אינץ ', רזולוציה גבוהה, הגן על עיני הילדים. עשוי לילדים מחומר ABS באיכות גבוהה, בטוח ולא -טוקסי, לילדים. עם הפונקציות של צילום תמונות, תצוגה מקדימה והקלטת וידאו, ותוכלו לבחור בהתאם לצרכים שלכם. יכול לשמש כנגן MP3, אתה יכול לנגן ישירות את צחוק הווידיאו או את המוזיקה בכרטיס הזיכרון (לא כלול).5 אינץ ', רזולוציה גבוהה, הגן על עיני הילדים. עשוי חומר ABS באיכות גבוהה, בטוח ולא -טוקסי, לילדים . יכול לשמש כנגן MP3, אתה יכול לנגן ישירות את צחוק הווידיאו או את המוזיקה בכרטיס הזיכרון (לא כלול) . עם הפונקציות של צילום תמונות, תצוגה מקדימה והקלטת וידאו, ותוכלו לבחור בהתאם לצרכים שלכם . יש לו מצב פלאש וממלא את האור בעת צילום תמונות, מה שיכול להבטיח שהתמונה ברורה ומוארת במצב עמום . תמכו ביותר מעשרה שפות, תמכו בכרטיס זיכרון של עד 32 ג'יגה -בייט (לא כלול). 1000m Ah Lithium סוללה, טעינה מהירה ונוחה. מפרט : סוג פריט : ילדים צלם חומר : ABSMODEL : S5 CREEN : 3.5 אינץ 'LCDLEN , משחק (3 סוגים מובנים), mp3storage : תמיכה בכרטיס זיכרון של עד 32 ג'יגה-בייט (לא כלול) שפה : יותר מעשר שפות תומכות בסוג : 1000m Ah Lithium סוללה (מובנית) זמן טעינה : 2-3 שעות שימוש : 3- 4 מופע שעה לשימוש : מצלמות ילדים כוללות פונקציות כמו צילום תמונות, תצוגה מקדימה והקלטת וידאו. אתה יכול לבחור בהתאם לצרכים שלך בעת השימוש בהם. זה יכול לתמוך בצילום תמונות ללא כרטיס.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Kids Camera
Material:
ABS
Model:
S5
Screen:
3.5-inch LCD
Lens:
2000W (photo), 1080P (video)
Picture Resolution:
5472 x 4104
Video Resolution:
1920 x 1080
Function:
Photography, video, game (built-in 3 types), mp3
Storage:
Support up to 32GB memory card (not included)
Language:
More than 10 languages supported
Battery Type:
1000mah lithium battery (built-in)
Charging Time:
2-3 hours
Use Time:
3-4 hours
How to Use:
Children’s cameras have functions such as taking pictures, previewing, and video recording. You can choose according to your needs when using it. It can support taking pictures without a card. For better use, please insert a memory card (NOT Included) before use.:
1. Camera mode:
Long press the switch/back button to turn on and enter the main interface, select the camera icon, enter the camera mode, press the shutter/confirm button to take a photo, and press the up/down button to select photo stickers.
2. Video mode:
Select the video icon in the main interface and press the shutter/confirm

ההצעות הטובות ביותר