.

.

שקית טלפון סלולרי נגד סיבי כסף כלוב פארדיי כלוב אנטי-מעקב אנטי-ריצוף RFID GPS 5G EMF אות חסימת שקית מכונית מכונית מפתח כרטיסי

שקית טלפון סלולרי נגד סיבי כסף כלוב פארדיי כלוב אנטי-מעקב אנטי-ריצוף RFID GPS 5G EMF אות חסימת שקית מכונית מכונית מפתח כרטיסי

ILS 3.00

כמות
במלאי

Silver חומר סיבי סילבר : בד סיבי כסף היי-טק, פס תדר מגן הוא 10k Hz-30 GHz, קצב הגנת הקרינה יכול להגיע ל 99 לתיק טלפון רך ונוח, קליל ודק, חדירות אוויר חזקה, לשקית טלפון נגד קרינה יש גמישות מסוימת, גם לאחר ניקוי תכוף, כיס חסימת אותות לא ישפיע על ביצועי המוליכות נגד ההקרנות שלה. ☑ אנטי-קרינה EMF : תיק טלפון נגד קרינה תיק פארדיי זה יכול להפחית את קרינת הטלפון הנייד למינימום, עד 99.99%, ולהפחית את הנזק של מוצרים אלקטרוניים לגופך, במיוחד עבור נשים בהריון ותינוקות. כדי להגן עליך מפני נזק לקרינה, כיס האות חוסם את האות יהיה דבר טוב לנשים בהריון ולתינוקות ולאלה שרוצים להפחית את קרינת הטלפון. ☑ נגד אות : כשאתה לא רוצה לענות לשיחה, אינך צריך לכבות את הטלפון. פשוט הכניסו את הטלפון הנייד לתיק הטלפונים הניידים של מגן האות הזה ואז מכסים אותו בחוזקה. האות ייחסם בקרוב והטלפון ייכנס למצב "אין אות". שקית החסימה של האות יכולה להגן בצורה מושלמת על פרטיותך האישית ולקבל את הזמן שלך. ☑ חסימת RFID : כאשר אינך רוצה לפקח או לעקוב אחריו, מערך חסימת האותות ימנע למעשה את דליפת המידע האלקטרוני והמיקום האישי. בד היי-טק ייצור כלוב פאראדיי סביב הטלפון שלך כדי להגן עליו ולהגן עליו. תפסיק להיפרץ, לעקוב ולשבט! חסום RFID, Bluetooth, GPS, EMI, EMF ו- EMP וכו '☑ עיצוב נוח : אורך 20 ס"מ (7.87in), רוחב 10 ס"מ (3. ניתן להשתמש בכל הטלפונים הניידים בשוק. תיק הטלפונים הניידים נגד פארדיי, עשוי מבד מיגון גבוה במיוחד וקלטת סקוטש, שניתן לאטום בחוזקה. אתה יכול להחליק בקלות את הטלפון שלך פנימה. אטום את התיק כדי לספק הגנה מקסימאלית. אתה יכול גם להכניס את תעודת הזהות, כרטיס הבנק, כרטיס מגנט IC או כרטיס מפתח לתיק האריזה כדי למנוע דליפת מידע. עמיד, נייד וקל לשימוש. Silver חומר סיבי סילבר : בד סיבי כסף היי-טק, פס תדר מגן הוא 10k Hz-30 GHz, קצב הגנת הקרינה יכול להגיע ל 99. לתיק טלפון רך ונוח, קליל ודק, חדירות אוויר חזקה, לשקית טלפון נגד קרינה יש גמישות מסוימת, גם לאחר ניקוי תכוף, כיס חסימת אותות לא ישפיע על ביצועי המוליכות נגד ההקרנות שלה. ☑ אנטי-קרינה EMF : תיק טלפון נגד קרינה תיק פארדיי זה יכול להפחית את קרינת הטלפון הנייד למינימום, עד 99.99%, ולהפחית את הנזק של מוצרים אלקטרוניים לגופך, במיוחד עבור נשים בהריון ותינוקות. כדי להגן עליך מפני נזק לקרינה, כיס האות חוסם את האות יהיה דבר טוב לנשים בהריון ולתינוקות ולאלה שרוצים להפחית את קרינת הטלפון. ☑ נגד אות : כשאתה לא רוצה לענות לשיחה, אינך צריך לכבות את הטלפון. פשוט הכניסו את הטלפון הנייד לתיק הטלפונים הניידים של מגן האות הזה ואז מכסים אותו בחוזקה. האות ייחסם בקרוב והטלפון ייכנס למצב "אין אות". שקית החסימה של האות יכולה להגן בצורה מושלמת על פרטיותך האישית ולקבל את הזמן שלך. ☑ חסימת RFID : כאשר אינך רוצה לפקח או לעקוב אחריו, מערך חסימת האותות ימנע למעשה את דליפת המידע האלקטרוני והמיקום האישי.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
Anti-radiation mobile phone bag
Function:
radiation protection,
Composition and content:
pure silver fiber fabric, soft and slightly elastic, washable, anti-oxidation, anti-radiation, and has a good electromagnetic shielding effect.
Dimensions:
length 20CM (7.87in), width 10CM (3.93in)
Packing list:
anti-radiation mobile phone bag X1
Before leaving the factory, all products are strictly tested. If you have any questions or concerns when receiving or using the package, please feel free to contact our after-sales service team. We have professional staff to provide you with satisfactory service. :

ההצעות הטובות ביותר