.

.

מחזיק משאבת אינסולין משאבה - משאבת אינסולין סוכרתית חגורת זרוע שחורה - מארז משאבת אינסולין אתלטי מתכוונן - תואם T: Slim/T:

מחזיק משאבת אינסולין משאבה - משאבת אינסולין סוכרתית חגורת זרוע שחורה - מארז משאבת אינסולין אתלטי מתכוונן - תואם T: Slim/T:

ILS 1.33

כמות
במלאי

? ייצור באיכות גבוהה : עם משאבות לצידך, שום דבר לא עומד בינך לבין היעדים שלך להקות משאבות האינסולין החדשניות שלנו, מיוצרות באהבה בארצות הברית, כוללות תפרים חזקים על ניאופרן רך, ניילון, ריון וליקרה. עיצוב סגירת ללא מגנט הופך את המוצרים שלנו לידידותיים עבורך ועבור המכשיר שלך!. ? תואם לחלוטין : לעולם אל תאבד את האימון או את יום העבודה שלך בגלל מקרה לא מושלם! תואם לסוכרת טנדם T : סוכרת דקה וטנדם T : Slim X2, חגורות משאבת האינסולין שלנו מעוצבות באמצעות הדפסי תלת מימד של מכשירים אלה. מארז משאבת האינסולין מתאים באופן מושלם למכשיר בלבד. מוצרי Pumpcases לא יתאימו למכשיר שלך + מקרה המפעל שלו. ? חזק ומגן : חגורת אתלטיקה של משאבות היא לא רק חגורת ריצה. זהו מגן מבודד העומד בין משאבת האינסולין שלך לחיים! אתה חי את הרפתקאותיך בזמן שמשאבת האינסולין שלך נשארת מוגנת מפני זעזועים, שריטות, לכלוך, אור שמש וזיעה בשרוול ניאופרן רך. ✌ נוח ומסוגנן : עם מראה ספורטיבי, מקרי משאבת האינסולין האתלטיים שלנו הופכים את הנוחות הסוכרתית האולטימטיבית ואביזרי האופנה. סגירת וו ולולאה עם גיבוי ללא החלקה על חגורתנו מבטיחה התאמה קלה, נוחה ונושמת. ? מקרי משאבה רב -תכליתיים : אנו מביאים לכם מחזיקי משאבות אינסולין, המיועדים לזרוע, לרגל ולמותניים, במגוון רחב של צבעים. בין אם אתה מעדיף את משאבת האינסולין שלך לצידך כעזרת שינה, או בסמוך לבטן כחגורת מותניים רצה, יש לנו את מחזיק המשאבה הסוכרתית המושלמת. כששוחקים שוב עור, משאבות מתכווננות, חגורת משאבת האינסולין לא תחליק! בין גדלים? אנא גודל אם משתמשים בפעילויות אתלטיות. כל מקרה נעשה לפי הזמנה בארה"ב. מוצרי Pumpcases צריכים להתאים את משאבת האינסולין שלך בצורה נמרצת. מוצרי Pumpcases לא יתאימו למשאבת האינסולין שלך ולמקרה המפעל שלה. לחולי סוכרת יש ציוני A1 C שונים, רמות גלוקוז בדם והרגלי שינה. מדוע כולנו עלינו ללבוש את אותו מארז משאבת אינסולין? האם אתה ישן צדדי או שיש לך החלטה לשנה החדשה להשתתף בחדר הכושר 3 ימים או יותר בשבוע? נסה את חגורות הזרוע, הרגליים או המותניים שלנו!. ב- Pumpcases אנו מגנים על המשאבה שלך, כך שלא תצטרך. נפרד ממגני מסך מבעבע, כשאתה משתמש במארז Neoprene של משאבות לטיפול במשאבת האינסולין שלך.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר