.

.

עמדת מטריית BBGS, מחזיק מתכת מעשי מעשי לאחסון מטריות ארוך וקצר במשרד, קישוט קישוט בסלון

עמדת מטריית BBGS, מחזיק מתכת מעשי מעשי לאחסון מטריות ארוך וקצר במשרד, קישוט קישוט בסלון

ILS 115.36

כמות
במלאי

● ריהוט מודרני ואופנתי : עיצוב התבניות הייחודיות החלולות והצורה האלגנטית הם אטרקטיביים מאוד ● רב תכליתי : אתה יכול לשים מטריות יבשות ורטובות, מקלות הליכה ונייר קיר וכו ', והוא יכול גם לשמש כקישוט קישוט. ● אביזרים נוספים : אנו נותנים לך מגש טפטוף המשמש למניעת זרימת מים, ושני ווים לתליית מטריות מקופלות. ● ביצוע משובח : הוא עשוי מברזל באיכות גבוהה בגימור מצופה המאפשר לעמידה בפני פריט זה. בתחתית ישנן ארבע רפידות נגד החלקה המשמשות להגנה על הרצפה. ● מתאים לכל תפאורה : בגלל העיצוב הנצחי שלו, ניתן למקם את המחזיק הזה בכל חדר ויתאים לכל עיצוב. ✿ תיאור : עמדת המטריה היא עשיית ברזל. אתה יכול להכניס פינות או בכניסות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. עם עמדת המטרייה המעשית לתפוס עיניים זו, אין צורך עוד שתמצא בשום מקום למטרייה כשגשם, או שהמשפחה שלך זורקת את המטריות הרטובות לכל מקום כשחזרו הביתה בחוץ. זה רק העיצוב שיכול לעזור לכם להכין בית מסודר וחיים נוחים. מפרט : שם מוצר : מטרייה עצמאית : Iron Process : Static Paint Process , 13 x 9.8 x 17 אינץ 'תכולה : 1 * סצנת מתלה לאחסון מטרייה : בית, חברה, מבואה, מלון וכו'. חנות זו מוכרת רק דוכני מטריות, זה לא כולל פריטים אחרים 2. בגלל צגים שונים, למוצר יהיה מעט הבדל צבעוני, אנא עיין במוצר בפועל, תודה . מכיוון שהמוצר נמדד ביד, השגיאה היא 1-3 ס"מ. אנא עיין במוצר בפועל, תודה על הבנתך.

מאפיינים מוצהרים

Product name:
Umbrella stand
Material:
Iron
Process:
static paint process
Color:
Black , Gold , Green , Pink , White
Product Dimension:
33 x 25 x 44 cm, 13 x 9.8 x 17 inches
Package Contents:
1 * umbrella storage rack
Use scene:
home, company, foyer, hotel, etc.
✿ Tips:
1. This shop only sells umbrella stands, this does not include other items:
2. Due to different monitors, the product will have a little color difference, please refer to the actual product, thank you.:
3. Since the product is measured by hand, the error is 1-3CM. Please refer to the actual product, thank you for your understanding. :

ההצעות הטובות ביותר