.

.

כבד החובה מספריים, מספריים תעשייתיים, 8-אינץ תכליתי, חשמלאי מספריים-קל חיתוך קרטון ומחזור, ארגונומי ידית, נירוסטה מזמרה.

כבד החובה מספריים, מספריים תעשייתיים, 8-אינץ תכליתי, חשמלאי מספריים-קל חיתוך קרטון ומחזור, ארגונומי ידית, נירוסטה מזמרה.

ILS 12.99

כמות
במלאי

*חסון ועמיד * המספריים של החשמלאי שלנו מזויפים מפלדת אל חלד עבה ואיכותית, עם להבי נירוסטה משוננים דק, קשיות גבוהה, עמידות בפני שחיקה חזקה וחיי שירות ארוכים *כלי רב עוצמה אך בטוח * יש מנגנון נעילה קל פתוח בין שתי ידיות המספריים של החשמלאי, אשר יכול לשמור על ההזדמנות סגורה כאשר אינו בשימוש. למנוע פגיעה בשוגג. את אנטי להחליק וארגונומי ידית להפוך את מספריים יותר נוח ביד שלך, ואת גבוהה-איכות אביב לעזור לך לדחוף את להבי באופן אוטומטי, מפחית יד עייפות בזמן כל לחתוך. מספריים כבדים מתאימים לחיתוך לוחות מתכת דקים, לוחות נחושת דקים, לוחות אלומיניום דקים, קלטות, כבלים, פלסטיק, עור, חוט נחושת מוצק, ויכולים לשמש גם לגינון מזמרה וכו'. *ידית ארגונומית * הידית של המספריים הכבדים הרב תכליתיים מאמצת את תהליך הגומי הרך המשני, הנוח לאחיזה ובעל פונקציה מונעת החלקה. אנו גאים במתן באיכות הגבוהה ביותר ועמיד ביותר חשמלאי מספריים את שוק. אם יש לך בעיה בכלל, אנא פנה אלינו כדי שנוכל לפתור את הבעיה שלך. - אתה יכול לחתוך בצורה חלקה ללא חסר כל דבר עם בסדר משונן להב ועקומה.חותך סוגים רבים של חומרים וחפצים אשר לא תוכל לחתוך עם מספריים רגילים. - אתה יכול בקלות להשתמש קפיץ ידית. - גבוהה פחמן נירוסטה להב עם שיניים משוננות. - חומרים שונים כגון צלחת פח, אלומיניום, פלסטיק,נייר, בד, ויניל, גומי, כבל חשמלי וכו'.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר