.

.

קיץ מעשי מאוורר מאוורר חשמלי מאוורר שולחן להפוך דף מאוורר זרימת אוויר מאוורר מכה מאוורר פנים מאוורר מדורג כוח

קיץ מעשי מאוורר מאוורר חשמלי מאוורר שולחן להפוך דף מאוורר זרימת אוויר מאוורר מכה מאוורר פנים מאוורר מדורג כוח

ILS 83.50

כמות
במלאי

המהירות השלישית היא הבחירה שלך, המאוורר יכול לענות על כל מיני צרכים, להיפרד מהקיץ החם, ליהנות מהנוחות והקריר 1 שעה עצירה רגילה, למנוע שימוש לטווח ארוך שנגרם על ידי קר, אלגנטי ידית, נייד תנועה. במיוחד שקט ועדין אדם לשלוח את רוח. מטה הרוח מסתובב 360 מעלות, המהירות השלישית נבחרת, והכביסה והפירוק פשוטים ונוחים. תודה רבה לך על ביקור בחנות שלי, אנו נספק לך את השירות באיכות הטובה ביותר. זמן שיגור : 1-2 ימים, זמן הגעה משוער : 12-25 ימים,אם יש לך שאלות,קפל לפנות אלינו מייד,אנו מייד לפתור כל שאלות על המוצר, תודה!. תיאור מפורט שם המוצר : סיבוב מאוורר גודל : 36 על 32 סנטימטר (1 אינץ ' 2.54 סנטימטר)מתח מדורג : 220 הספק מוערך : 40 וואט מפרט : 250 תדר מדורג : 50 הרץ רעש : כולל;61 דציבלים(א)אם אתה נתקל בבעיות כלשהן במהלך תהליך הקניות, אנא פנה אלינו בזמן, שביעות הרצון שלך היא הכוח המניע שלנו.הערה : מוצר זה הוא יד-נמדד והממדים הם מעט שונים, אבל זה לא משפיע על השימוש הרגיל שלך. היה סמוך ובטוח לקנות.שביעות רצון להבטיח : יש לנו אמון מלא באיכות של המוצרים שלנו. אבל אם אתה לא מרוצה עם מוצר זה מסיבה כלשהי, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת! אנו נספק לך את שירות הלקוחות הטוב ביותר.

מאפיינים מוצהרים

250Mm:
Rated Frequency:
50Hz
Noise:
≪;61Db(A)
If You Encounter Any Problems During the Shopping Process, Please Contact Us in Time, Your Satisfaction is Our Driving Force.:
Note:
This Product is Hand-Measured and the Dimensions Are Slightly Different, But It Does Not Affect Your Normal Use. Please Rest Assured to Buy.
Satisfaction Guarantee:
We Have Full Confidence in the Quality of Our Products. But If You Are Not Satisfied with This Product for Any Reason, You Can Contact Us at Any Time! We Will Provide You with the Best Customer Service.

ההצעות הטובות ביותר