.

.

אספן שתן, שקית שתן למבוגרים, ייצור לטקס פרימיום למניעת דליפות לרוחב. שקית אספן שתן של לטקס תיקים למבוגרים לגברים מבוגרים נשים

אספן שתן, שקית שתן למבוגרים, ייצור לטקס פרימיום למניעת דליפות לרוחב. שקית אספן שתן של לטקס תיקים למבוגרים לגברים מבוגרים נשים

ILS 12.01

כמות
במלאי

קל לשימוש : עיצוב ארגונומי עם גמישות טובה וכוח מתיחה, פשוט ונוח אספן שתן החיתול טוב יותר, מונע למעשה את דליפת הצד. בשימוש נרחב : הוא נמצא בשימוש נרחב בחולים עם מתן שתן תכוף, דחיפות להשתין, בריחת שתן ותרדמת, ציפוי כיח, וחולים שנאלצים לשכב במיטה לאחר שבר. חומרים באיכות גבוהה : אספן השתן עשוי מטקס איכותי, שאינו מעריץ ואלרגי לעור, שקיות שתן באיכות גבוהה ושתן הנגזרים במהירות מאיסוף שופכה שקית, פשוט נשיאה וקל לשימוש, אתה יכול לנוע בחופשיות. עמיד : למנוע דליפה צדדית, ניתן לנקות בקלות ולנצל בקלות את האנגית של אספן שתן, עבור שקיות שתן של צנתר. נושם : בד התחתונים מורכב מבדים איכותיים עם חדירות אוויר טובה. אספן שתן אתה גם לא צריך לדאוג לדחיפות בכביש המהיר. קל לשימוש : עיצוב ארגונומי עם גמישות טובה וכוח מתיחה, פשוט ונוח. אספן שתן החיתול טוב יותר, מונע למעשה את דליפת הצד. בשימוש נרחב : הוא נמצא בשימוש נרחב בחולים עם מתן שתן תכוף, דחיפות להשתין, בריחת שתן ותרדמת, ציפוי כיח, וחולים שנאלצים לשכב במיטה לאחר שבר. חומרים באיכות גבוהה : אספן השתן עשוי מטקס איכותי, שאינו מעריץ ואלרגי לעור, שקיות שתן באיכות גבוהה ושתן הנגזרים במהירות מאיסוף שופכה שקית, פשוט נשיאה וקל לשימוש, אתה יכול לנוע בחופשיות. עמיד : למנוע דליפה צדדית, ניתן לנקות בקלות ולנצל בקלות את האנגית של אספן שתן, עבור שקיות שתן של צנתר. נושם : בד התחתונים מורכב מבדים איכותיים עם חדירות אוויר טובה. אספן שתן אתה גם לא צריך לדאוג לדחיפות בכביש המהיר. מפרט : סוג פריט : חומר אספן שתן : לטקס, מקרומולקולה וכו 'צבע : כמו שתמונות מציגות אפשרויות : 1 # גברים מסוג נורמלי, 2 # נשים מסוג רגיל, 3 # סוג אטרופיה משקל משקל של 200 גרם רשימת חבילות : 1 x אספן שתן 1 x צנתר שתן 1 x שקית שתן 1 x הוראות תחתונים : 1. תחילה שוטפים את שקית השתן במים או באוויר כדי למנוע את הדבקת שקית השתן. אם הקטטר משוטח או מוזל, השתמש במים חמים. מהדק את החגורה במותניים. הצעיף המשולש מחובר לבטן הקטנה. הכניסו את הפין במשתנה; 3. שתי הרצועות הארוכות על הצעיף המשולש מכוונות כלפי מטה, מופרדות מאמצע שתי הרגליים ומחוברות לגב ובחלקו עם שתי הרצועות הקצרות על הצעיף המשולש. מתג הניקוז בשקית השתן ייפתח ושקית השתן תתלות בצד המיטה, לאחר שהקטטר מחובר לשקית השתן, אתה יכול להשתמש בו.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Urine Collector
Material:
latex, macromolecule etc.
Color:
As pictures show
Options:
1 # normal type men, 2 # normal type women, 3 # atrophy type men
Weight about 200g :
Package list:
1 x urine collector :
1 x urine catheter :
1 x urine bag :
1 x underwear :
Instructions:
1. First rinse the urine bag with water or air to prevent the urine bag from sticking. If the catheter is flattened or discounted, use hot water. :
2. Fasten the belt at the waist. The triangular shawl is attached to the small belly. Put the penis in the urinal; :
3. The two long straps on the triangular scarf are directed downwards, separated from the middle of the two legs and connected to the back and top with the two short straps on the triangular scarf. The drain switch on the urine bag will open and the urine bag will be hung on the bed side, after the catheter is connected to the urine bag, you can use it. :

ההצעות הטובות ביותר