.

.

8 מחשבים דליות מדבקות ורידים לרגליים, דליות ורידי ריפוי טיח טלאי

8 מחשבים דליות מדבקות ורידים לרגליים, דליות ורידי ריפוי טיח טלאי

ILS 6.99

כמות
במלאי

מתאים לאנשים הסובלים מדלקת וסקוליטיס ודליות; בנוסף, עמידה או יושבת זמן מה, לובשים עקבים גבוהים או יופי אופנה לזמן מה, אנשים שמנים לאחר לידה, זרימת דם לקויה בגפיים התחתונות להאיץ את זרימת הדם, באופן טבעי מזין תאים פגומים הנגרמים כתוצאה מכלי הדם, ומונעים דליות סוררות עתידיות. השמנים האתריים הטבעיים הטהורים באיכות הגבוהה ביותר יכולים להיספג במהירות בעור, ובכך להקל על החסימה. לתסמינים כמו עייפות, אי נוחות, נפיחות בגפיים, נפיחות של הגפיים התחתונות ועור מגרד. כאשר חוזרים על הדליות חוזרים ונשנים, תאי האנדותל של דופן כלי הדם מתחדשים. הערה : בשל אפקטים של התאורה וזוויות הצילום, יש הבדל צבע במוצר, אנא הבינו. מדידה ידנית, יש סובלנות בגודל המוצר. מתאים לאנשים הסובלים מדלקת וסקוליטיס ודליות; בנוסף, עמידה או יושבת זמן מה, לובשים עקבים גבוהים או יופי אופנה לזמן מה, אנשים שמנים לאחר לידה, זרימת דם לקויה בגפיים התחתונות. להאיץ את זרימת הדם, באופן טבעי מזין תאים פגומים הנגרמים כתוצאה מכלי הדם, ומונעים דליות סוררות עתידיות. השמנים האתריים הטבעיים הטהורים באיכות הגבוהה ביותר יכולים להיספג במהירות בעור, ובכך להקל על החסימה. לתסמינים כמו עייפות, אי נוחות, נפיחות בגפיים, נפיחות של הגפיים התחתונות ועור מגרד. כאשר חוזרים על הדליות חוזרים ונשנים, תאי האנדותל של דופן כלי הדם מתחדשים. הערה : בשל אפקטים של התאורה וזוויות הצילום, יש הבדל צבע במוצר, אנא הבינו. מדידה ידנית, יש סובלנות בגודל המוצר. לתסמינים כמו עייפות, אי נוחות, נפיחות בגפיים, נפיחות של הגפיים התחתונות ועור מגרד. כאשר חוזרים על הדליות חוזרים על עצמם, תאי האנדותל של דופן כלי הדם מתחדשים . מאיצים את זרימת הדם, מזינים באופן טבעי תאים פגומים הנגרמים כתוצאה מסוסקוליטיס, ומונעים דליות סוררות עתידיות . מתאים לאנשים הסובלים מכלי דם ודליות; בנוסף, עמידה או יושבת זמן מה, לובשים עקבים גבוהים או יופי אופנה לזמן מה, אנשים שמנים לאחר לידה, זרימת דם לקויה בגפיים התחתונות. השמנים האתריים הטבעיים הטהורים באיכות הגבוהה ביותר יכולים להיספג במהירות בעור, ובכך להקל על החסימה. מפרט : חיי מדף : 3 שנים ספציפיות : 8 מדבקות/חבילה (בערך 20 גרם) היקף היישום : מתאים לבריאות תת-בריאה אנשים הסובלים מנפיחות של ורידים, נפיחות של גפיים תחתונות, עווית, גירוד, שריפה, חוסר תחושה, אי נוחות ועייפות, ואי נוחות ורידים עכביש הנגרמת על ידי כלי דם עניים.

מאפיינים מוצהרים

Shelf life:
3 yearsSpecification
Scope of application:
1. It is suitable for chronic vascular dysfunction syndrome and varicose vein problems caused by any reasons (such as lower limb swelling, cramping, itching, burning, numbness, discomfort and fatigue, heaviness, skin pigmentation, congestive dermatitis and Ulcers, etc.). Dysfunction and varicose veins.2. Venous edema, insoluble vasculitis, and soft tissue swelling are caused by various unexplained reasons.3. Thrombotic vasculitis and deep vein thrombosis syndrome.
How to use:
1. For members whose entire leg is swollen, please put a plaster on the inguinal vasculitis (thigh) of the lower extremity.2. Patients with varicose veins should be directly attached to the varicose veins.3. For patients with embolism in the

ההצעות הטובות ביותר