.

.

גופי עלה / תות מתגים, 3 פינים 45 גרם ליניארי ורוד שקוף מתג למשחקים מותאמים אישית מכאני מקלדת מיקרו

גופי עלה / תות מתגים, 3 פינים 45 גרם ליניארי ורוד שקוף מתג למשחקים מותאמים אישית מכאני מקלדת מיקרו

ILS 2.33

כמות
במלאי

מתגים אלה מיוצרים בדיור עליון שקוף למחשב, דיור תחתון ניילון וגזע פום, כוח הפעלה של 45 גרם, הם מושלמים עבור קלדניות שצריכות לעבוד עם המקלדת לאורך זמן מתג זה מעוצב עם דיור חריץ לד ו -3 סיכות, מתאים למי שמעוניין במקלדות. תאימות : מתגים מתוכננים עם מבנה כללי, כך שהם יכולים להתאים את רוב ערכות מפתחות עם גזע צלב. זה משפר מאוד את התאימות ואתה יכול להרגיש חופשי לשנות את המתג ולעצב מחדש את המקלדת שלך. עובש מצוין : המתגים מגיעים עם גזע פום, דיור עליון למחשב & דיור תחתון ניילון למטרה עמידה קיצונית. מחשב דיור עושה את מתג כדי להיות שקוף לחלוטין לזרוח דרך. זה באמת מושלם עבור אלה שאוהבים אורות. עם המבנה המשופר המפחית את תחושת הרשרוש והצליל, המובאים בדרך כלל על ידי חומר פום, המתג מציג חווית הקלדה נעימה וצליל. מאפיינים : מתגים מצוידים בחריצי לד לשינוי. זה מספק תכונות ואפשרויות מהנות יותר למי שעושה זאת בעצמך. יש לו תוחלת חיים של כ 80 מיליון פעמים הקשות על בסיס בדיקות עמידות מעבדה. מראש מסוכך : מגיע מפעל-מסוכך ומיוחד מובנה, את קטט עלה מתג יכול גם להיות מסוכך עצמי במהלך כל מפתח שבץ, אשר הוא מועיל במיוחד לשמירה על תחושה חלקה. הגזע העמיד זוכה לחוויית הקלדה חלקה ונעימה יותר. טיפשמפרט : שם מוצר : עלה / תות מתגיצרן : עלה / תות מתג : ליניארי מתג אביב : סליל פרוגרסיבי קפיץכוח הפעלה : עלה 43-5 גרם, תות 45-5 גרםכוח תחתון : עלה 55-5 גרם, תות 60-5 גרםתושבת פלטה : 3נסיעות סך הכל : 4.0 ממג, אקס-די-איי, סא, יצרן ציוד מקורי, וכו'.הערות : בשל צג שונה ואפקטים של אור, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות.בשל סיבות תחבורה, כמה סיכות של המתג עשוי להיות כפוף, אבל זה לא ישפיע על השימוש לאחר תיקון עם כלים כגון פינצטה.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
KTT Rose / Strawberry Switch
Manufacturer:
KTT
Switch Type:
Linear Switch
Spring:
Helical Progressive Spring
Operating Force:
Rose 43±5g, Strawberry 45±5g
Bottom Force:
Rose 55±5g, Strawberry 60±5g
Plate Mount:
3pin
Total Travel:
4.0mm
Stem Material:
POM
Top Housing Material:
PC
Bottom Housing Material:
Nylon
Used for:
Mechanical Keyboard
Applicable to:
Keycaps of height such as Cherry, XDA, SA, OEM, etc.
Notes:
Due to the different monitor and light effects, the actual color of the item might be slightly different from the color showed in the pictures.:
Due to transportation reasons, some pins of the switch may be bent, but it will not affect the use after correcting with tools such as tweezers. :

ההצעות הטובות ביותר