.

.

מצלמת מחשב 1080 מצלמת אינטרנט מיני מחשב מצלמת אינטרנט עם מיקרופון מצלמות מסתובבות לשידור חי שיחות וידאו

מצלמת מחשב 1080 מצלמת אינטרנט מיני מחשב מצלמת אינטרנט עם מיקרופון מצלמות מסתובבות לשידור חי שיחות וידאו

ILS 2.33

כמות
במלאי

הגן על מצלמת האינטרנט שלך כאשר אינה בשימוש כדי למנוע מהאקרים ברשת לחטט בך לספק אבטחה, פרטיות ושקט נפשי. פלט תמונה מלא, רזולוציה עד 1920 * 1080, אפקט תמונה באיכות גבוהה יותר. נמוך אור רווח נמוך בהירות פיצוי טכנולוגיה, כאשר האור הוא טוב, באופן אוטומטי להוריד את ערך כך שהתמונה הוא לא חשוף,. נהפוך הוא, הגדל את ערך האיסו כאשר האור שמסביב חלש כדי להפוך את התמונה לבהירה יותר. ככל שכמות העברת האור גדולה יותר, כך רזולוציית האור טובה יותר, מה שמונע למעשה את חשיפת יתר של התמונה, וגם הופך את אפקט ההדמיה לטוב יותר באור נמוך. את בהבחנה גבוהה מחשב מצלמה יכול ללכוד ברור וחד בהבחנה גבוהה וידאו בסביבות שונות.תיאור : מפרט : משקל מוצר : 150 גרםגודל אריזה : 8.5*11 (סנטימטר)צבע : שחורחיישן : 2 מיליון פיקסל מוסווידאו רזולוציה : מרבי 1920-1080סרט פורמט : יוי2 מג ' יפג (ח.6 ממזווית צפייה : אופקי 90 מעלותמרחק קצר : 30 סגלמרחק, בהירות, ניגודיות : התאמה אוטומטיתלבן איזון : אוטומטיקצב מסגרת : עד 30פרסםמינימום תאורה : מעל 10 לוקסוסב כבל אורך : 1.5 מטריםצריכה נוכחית : מקסימום 220מפרט : פלט תמונה מלא, רזולוציה עד 1920*1080, אפקט תמונה באיכות גבוהה יותר.נמוך אור רווח נמוך בהירות פיצוי טכנולוגיה, כאשר האור הוא טוב,באופן אוטומטי נמוך יותר את איזו ערך כך את תמונה הוא לא חשוף, להיפך, להגדיל את איזו ערך כאשר שמסביב אור הוא חלש כדי להפוך את תמונה בהירה.ככל שכמות העברת האור גדולה יותר, כך רזולוציית האור טובה יותר, מה שמונע למעשה את חשיפת יתר של התמונה, וגם הופך את אפקט ההדמיה לטוב יותר באור נמוך.חבילה כללה : 1 * מצלמהבדרך, אם אתה אוהב את החנות שלנו, אנא להוסיף שלנו חנות לחנויות האהובות עליך, אתה יכול לקבל שלנו חדש הגעה והנחה מידע בזמן.

מאפיינים מוצהרים

Product weight:
150 grams
Packing size:
8.7*6.5*11 (cm)
Colour:
Black
Sensor:
2 million pixel CMOS
Video resolution:
maximum 1920×1080
Movie format:
YUY2 MJPEG (H.264)
Lens:
F2.0f=3.6mm
Viewing angle:
horizontal 90 degrees
Short distance:
30 cm
Aperture, brightness, contrast:
automatic adjustment
White balance:
automatic
Frame rate:
up to 30fps
Minimum illumination:
above 10 Lux
USB cable length:
1.5 meters
Current consumption:
maximum 220 mA
Specifications:
Full HD image output, resolution up to 1920*1080, higher quality image effect. :
Low light gain and low brightness compensation technology, when the light is good, automatically lower the ISO value so that the picture is not exposed, :
On the contrary, increase the ISO value when the surrounding light is weak to make the picture brighter. :
The greater the amount of light transmission, the better the light resolution, which effectively prevents the image from being overexposed, and also makes the imaging effect better in low light. :
Package Included:
1*camera :
By the way, if you like our store, Please add our store to your Favorite Stores, You can get our New arrival and Discount information in time. :

ההצעות הטובות ביותר