.

.

3p 40KA מגן מגן מגן מגן על מגן על מגן על מכשירי מגן

3p 40KA מגן מגן מגן מגן על מגן על מגן על מכשירי מגן

ILS 13.00

כמות
במלאי

מגן מתח פוטו -וולטאי של DC 3 P מאמצת מעטפת מעכבי להבה, הוכחת אש, בטוחה לשימוש עיצוב מדויק, אנטי קורוזיה ועמידות בלאי. בטוח לשימוש : למגן מתח זה יש מעטפת מעכבת להבה העמידה באש ובטוחה לשימוש. מסייע בהגנה על מכשירי בית בזמן הברקה : תגובה מהירה כאשר מתרחשת ברק, פריקת מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך. אבטחת איכות : כמוכר מקצועי, מוצרים ושירותים באיכות גבוהה תמיד היו מה שאנחנו דבקים בו. כל מוצר עבר את בדיקת האיכות לפני שעזב את המפעל. אנא אשר אם המוצר מתאים לפני הרכישה. מגן מתח פוטו -וולטאי של DC 3 P מאמצת מעטפת מעכבי להבה, הוכחת אש, בטוחה לשימוש. עיצוב מדויק, אנטי קורוזיה ועמידות בלאי. בטוח לשימוש : למגן מתח זה יש מעטפת מעכבת להבה העמידה באש ובטוחה לשימוש. מסייע בהגנה על מכשירי בית בזמן הברקה : תגובה מהירה כאשר מתרחשת ברק, פריקת מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך. אבטחת איכות : כמוכר מקצועי, מוצרים ושירותים באיכות גבוהה תמיד היו מה שאנחנו דבקים בו. כל מוצר עבר את בדיקת האיכות לפני שעזב את המפעל. אנא אשר אם המוצר מתאים לפני הרכישה. מעטפת מעכב להבה, הוכחת אש, בטוח לשימוש 2. עיצוב מדויק, אנטי-קורוזיה ועמידות בלאי 3. יש לו מאפיין של ביצועים יציבים, וקל להתקנה 4. תגובה מהירה כאשר מתרחש ברק, פורק מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך 5. תהליך בדיקה איכותי קפדני כדי להבטיח את האיכות של כל מוצרים pec : תכונה : מעטפת מעכבי בעירה, הוכחת אש, בטוח לשימוש. עיצוב דמיון, אנטי קורוזיה ועמידות בלאי. יש לו מאפיין של ביצועים יציבים, והרכבה נוחה להתקנה. , קל לחיבור ולנתק תגובה מהירה כאשר מתרחש ברק, פריקת מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך. תהליך בדיקת איכות של סטרוקט כדי להבטיח את האיכות של כל מוצר. מפרט : תנאי : גודל חדשני : 3 P20 KA, 3 P40 Ka Product ביצועים : מעצר פריקת מעצר זרם פריקת 20kamaximum זרם זרם : 40 kavoltage : 1000 V DC (שניהם 500 V 800 V) שיטת התקנה : הגנת הרכבה מסילה סוג : IP20 Voltage Protect : 1 * Surge Surge Protectornote : 1. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט . שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה אכפת לכם לפני שתזמינו.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
Brand New
Optional Size:
3p20ka, 3p40ka
Product performance:
arrester
Nominal discharge current 20KA:
Maximum discharge current:
40KA
Voltage:
1000V DC (both 500V 800V)
Installation method:
rail mounting protection type
Voltage level protection up:
3.0KA
Failure indication:
green normal / red fault
Housing material:
flame retardant PA66
Color:
As Picture Show
Package Weight:
Approx 380g
Package List:
1 * House Surge Protector:
Note:
1. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
2. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

ההצעות הטובות ביותר