.

.

גולגולת ראש יין כוס, נירוסטה גביע שתיית כוס ייחודי עיצוב טופר גולגולת כוס לבית המפלגה בר

גולגולת ראש יין כוס, נירוסטה גביע שתיית כוס ייחודי עיצוב טופר גולגולת כוס לבית המפלגה בר

ILS 1.67

כמות
במלאי

פרימיום חומר : עשוי חומרים באיכות גבוהה, יכול להתנגד כל כתמים, לא קל חלודה ולא קל לשיתוק מראה מעודן : את כוס עם המראה של גולגולת, את עיצוב הוא ייחודי ואופנתי, וזה הוא נושא מצוין למסיבות, ברים, משפחות, וכו'. פונקציה מרובה : לא רק יכול לשמש לשתייה, אבל גם יכול לשמש כדי לקשט שלך מטבח מדף או בר. קל לניקוי : החומר העיקרי בתוך הכוס הוא נירוסטה, אשר הוא מאוד קל לניקוי, ונוח לשימוש שלך. מתנה אידיאלית לחברים : זה יכול להינתן למשפחה ולחברים שלך, זה יכול לשמש עבור יומי או מצבים מיוחדים, כגון ליל כל הקדושים. מפרט : סוג פריט : יין כוס חומר : נירוסטה + שרף משקל : כ. גודל מוצר 402 גרם / 14. 18 על 7 סנטימטר / 7.8 אינץ ' קיבולת : 101-200 מ ל שימוש במוצר : זוהי מתנה מושלמת, ניתן לתת למשפחה ולחברים שלך, ניתן להשתמש בה למצבים יומיומיים או מיוחדים, כגון ליל כל הקדושים רשימת חבילות : 1 על כוס יין הערה : 1. בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Wine Cup
Material:
Stainless Steel + Resin
Weight:
Approx. 402g / 14.2oz
Product Size:
Approx. 18x7cm / 7.1x2.8in
Capacity:
101-200ml
Product Usage:
This is a perfect gift, can be given to your family and friends, it can be used for daily or special situations, such as Halloween   
Package List:
1 x Wine Cup:
Note:
1. Please allow 1‑2cm error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:

ההצעות הטובות ביותר