.

.

מתג וידאו לרכב, ממיר מתג וידאו מכוניות חכמה 4 קלט 1 מתג פלט מערכת וידאו חלקי רכב למכוניות, משאיות, קרוואנים

מתג וידאו לרכב, ממיר מתג וידאו מכוניות חכמה 4 קלט 1 מתג פלט מערכת וידאו חלקי רכב למכוניות, משאיות, קרוואנים

ILS 25.43

כמות
במלאי

שיתוף וידאו : מתג זה נועד להוסיף עוד כניסות וידאו למצלמות כאשר הוא מחובר לממשק וידאו עבור דגמי רכב שונים ארבע פלטים וידאו משותפים עם ערוץ וידאו אחד עם אותו שורת טריגר כוח. הגנת בטיחות : ממיר הווידיאו עצמו עיצב את מעגל ההגנה על ספק הכוח של מוצר ומוצרי חשמל כדי להגן על המצלמה ומעגל הרכב. קונספט עיצוב : מתג וידיאו זה נועד להוסיף עוד כניסות וידאו למצלמה בעת חיבור ממשק הווידיאו של דגמי רכב שונים. קל להתקנה : קל להתקנה את מתג אותות הווידיאו, קל להתקנה, כדי להביא לך נוחות רבה. אימץ שלט רחוק אלחוטי, שיש לו פעולה קלה יותר, נוח לשימוש. אתה יכול להחליף את הישן או השבור ישירות. עם שלט רחוק : מתג האות שלנו מצויד ביחידת שלט רחוק אלחוטי, שניתן להפעיל מרחוק וקל לשימוש. שיתוף וידאו : מתג זה נועד להוסיף עוד כניסות וידאו למצלמות כאשר הוא מחובר לממשק וידאו עבור דגמי רכב שונים. ארבע פלטים וידאו משותפים עם ערוץ וידאו אחד עם אותו שורת טריגר כוח. הגנת בטיחות : ממיר הווידיאו עצמו עיצב את מעגל ההגנה על ספק הכוח של מוצר ומוצרי חשמל כדי להגן על המצלמה ומעגל הרכב. קונספט עיצוב : מתג וידיאו זה נועד להוסיף עוד כניסות וידאו למצלמה בעת חיבור ממשק הווידיאו של דגמי רכב שונים. קל להתקנה : קל להתקנה את מתג אותות הווידיאו, קל להתקנה, כדי להביא לך נוחות רבה. אימץ שלט רחוק אלחוטי, שיש לו פעולה קלה יותר, נוח לשימוש. אתה יכול להחליף את הישן או השבור ישירות. עם שלט רחוק : מתג האות שלנו מצויד ביחידת שלט רחוק אלחוטי, שניתן להפעיל מרחוק וקל לשימוש. מתג זה נועד להוסיף עוד כניסות וידאו למצלמות כאשר הוא מחובר לממשק וידאו עבור דגמי רכב שונים. ארבע יציאות וידאו משותפות עם ערוץ וידאו אחד עם אותו קו הפעל כוח. כאשר כל מצלמה מקבלת חשמל מהפנס המתאים, התצוגה יכולה להציג את ערוץ הווידיאו הנכון על ידי הפעלת מחווני שמאל וימין או גיבוי. המוצר עצמו עיצב את כוח המוצר ואת מעגל ההגנה על אספקת המצלמה, נושא את ההגנה למצלמה ולמעגל הרכב. אימץ שלט רחוק אלחוטי, שיש לו פעולה קלה יותר, נוח לשימוש. מפרט : תנאי : 100% פריט חדש לגמרי סוג : מתג וידאו חומר : ABS צבע : כתמונה מוצגת 1. 4 כניסות וידאו : Lleft-View, View ימני, צפייה אחורית ונקפה קדמית, לכל קבוצת כניסות וידאו יש א מצלמה + 12 וולט. הפלט חולק ערוץ וידיאו ומוצא קו חשמל שמפעיל את המסך.

מאפיינים מוצהרים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Video Switcher
Material:
ABS
Color:
As picture shown
1. 4 Video Inputs:
Lleft-view, right-view, rear-view and front-view, each group of video inputs has a camera + 12V.
2. The output shares a video channel and outputs a power line that triggers the screen.:
3. It can detect the left and right turn of the car and switch to the corresponding video channel; when out of the reversing state, the video source is switched to display front view 7s (this function can be selected according to the situation), and then returns to the default video output off state. Color definition of the line:
12V power supply positive (red line), GND negative (black line), left turn signal (white line), right turn signal (green line) and reverse turn signal (blue line).
4. The product has designed a product power supply protection circuit and a camera power supply protection circuit to protect the camera and on-board circuits.:
5. The product adopts wireless remote control.:
6.Wide voltage power input 8-16V, 24V to 12V need to be equipped on large car:
7. Remote control battery model:
CR2025 (included)
Package List:
1 x Video Switcher:
1 x Remote Control:
1 x Instruction:

ההצעות הטובות ביותר