.

.

Viliysun נירוסטה שרשרת שרשרת דואר קרצוף סט קרצוף מנקה ברזל יצוק 4 אינץ עם מברשות ניקוי לשפשוף עץ, מברשת ניקוי מטבח

Viliysun נירוסטה שרשרת שרשרת דואר קרצוף סט קרצוף מנקה ברזל יצוק 4 אינץ עם מברשות ניקוי לשפשוף עץ, מברשת ניקוי מטבח

ILS 8.59

כמות
במלאי

איכות גבוהה : עמיד, עשוי מפלדת אל חלד חזקה של 316, זה אומר שאתה יכול לגרד אפילו את הזוהם והשומן העקשן ביותר באופן מיידי כלי לשימוש חוזר לא ישבר, ישפיל סיבים או מריח כמו שואבי סיר אחרים. עיצוב ייחודי : שני סוגים של מברשות ניקוי העשויות מחומרים שונים, הגודל תואם לארגונומיה, וידית מברשת הבמבוק נוחה לתפיסה, ומאפשרת לך להתמודד בקלות עם היגיינת המטבח. קל לניקוי ואחסון : מדיח כלים בטוח! זה יכול גם "לנקות את עצמו" במהירות על ידי הכדור אותו ולשפשף בין הידיים שלך במים חמים וקצת סבון שטיפת כלים. לרוב המחבתות : מברשת קרצוף הבמבוק ושרצן שרשרת שרשרת יכולים להסיר שאריות קשות מבלי לקלקל את גימור התבנית, לעבוד היטב עבור מחבת ברזל יצוק, מחבת, כלי זכוכית, כלי בישול נירוסטה, מחבת ברזל, מחבת גריל, מחבת, מחבת, תנור הולנדי, ברזל וופל וכו ', וגם יכול לנקות זכוכית וסירים ומחבתות לא מצופים אחרים. חבילה : כולל מכונת כביסה של שרשרת נירוסטה ומברשת עץ. איכות גבוהה : עמיד, עשוי מפלדת אל חלד חזקה של 316, זה אומר שאתה יכול לגרד אפילו את הזוהם והשומן העקשן ביותר באופן מיידי. כלי לשימוש חוזר לא ישבר, ישפיל סיבים או מריח כמו שואבי סיר אחרים. עיצוב ייחודי : שני סוגים של מברשות ניקוי העשויות מחומרים שונים, הגודל תואם לארגונומיה, וידית מברשת הבמבוק נוחה לתפיסה, ומאפשרת לך להתמודד בקלות עם היגיינת המטבח. קל לניקוי ואחסון : מדיח כלים בטוח! זה יכול גם "לנקות את עצמו" במהירות על ידי הכדור אותו ולשפשף בין הידיים שלך במים חמים וקצת סבון שטיפת כלים. לרוב המחבתות : מברשת קרצוף הבמבוק ושרצן שרשרת שרשרת יכולים להסיר שאריות קשות מבלי לקלקל את גימור התבנית, לעבוד היטב עבור מחבת ברזל יצוק, מחבת, כלי זכוכית, כלי בישול נירוסטה, מחבת ברזל, מחבת גריל, מחבת, מחבת, תנור הולנדי, ברזל וופל וכו ', וגם יכול לנקות זכוכית וסירים ומחבתות לא מצופים אחרים. חבילה : כולל מכונת כביסה של שרשרת נירוסטה ומברשת עץ. מפרט : משקל : 5.6 אונקיה מפרט : משקל : 100 גרם מכיל : 1 שרשרת שרשרת נירוסטה קרצוף, 1 צלחת במבוק מברשת מברשת מברשת : נירוסטה, במבוק, פלסטיק מאפיין : אריזה מוערכת מדהימה, 4 בחומר איכותי מטבח, חומר איכותי, עמיד וסביבה הגנה על סביבה מברשת קרצוף הבמבוק ושרשרת שרשרת השרשרת עובדת היטב עבור מרבית הסירים זכוכית ומחבתות, המגרדים יכולים לנקות תבנית גריל ותבנית מעוצבת.

מאפיינים מוצהרים

Weight:
5.6 Ounce
Specification:
Weight:
100g
Contains:
1 stainless steel chainmail scrubber, 1 bamboo dish scrub brush
inchIngredients:
stainless steel,bamboo, plastic
Feature:
Amazing valued pack, 4 in 1 kitchen cleaner set :
Quality material, durable and environmental protection :
The bamboo scrub brush and chainmail scrubber works well for most pots glass and pans, the scrapers can clean grill pan and shaped pan. :
Tips:
If you have any questions, please contact us, we will solve the problem for you and provide the best after-sales service. :

ההצעות הטובות ביותר