.

.

רמקול מכוניות קואקסיאלי של Chiciris, רמקול מכוניות Hifi בגודל 4 אינץ

רמקול מכוניות קואקסיאלי של Chiciris, רמקול מכוניות Hifi בגודל 4 אינץ

ILS 3.00

כמות
במלאי

איכות צליל Hi Fi : ליחידה יש ​​רגישות של 87 ודירוג עכבה של 4 אוהם, ומפחיתה את העיוות כך שתוכלו ליהנות מצליל פריך וברור עיצוב ייחודי : רמקול מכוניות זה כולל עיצוב איכותי, עמיד וחדשני שמשלב בצורה מושלמת רמקולים גבוהים עם נהגי חשמל גבוהים. סטריאו : לרמקולים לרכב יש תגובה תדרים של 90 Hz -2000000 Hz כדי להשלים את מערכת המארז הנוכחית של רמקול בינוני לרכב עבור צליל סטריאו מלא. כוח גבוה : עם תפוקת חשמל מקסימאלית של 100 וואט, מערכת הבינוני הקרנת הסאונד הגבוהה הזו מאפשרת לך לנגן את הרצועות המועדפות עליך בסגנון. איכות פרימיום : סליל קול איכותי באיכות הפרימיום יכול להתמודד עם חום קיצוני ולשמור על שלמותו המבנית, עיצוב קירור חום סליל קול מתקדם לפיזור חום טוב יותר. איכות צליל Hi Fi : ליחידה יש ​​רגישות של 87 ודירוג עכבה של 4 אוהם, ומפחיתה את העיוות כך שתוכלו ליהנות מצליל פריך וברור. עיצוב ייחודי : רמקול מכוניות זה כולל עיצוב איכותי, עמיד וחדשני שמשלב בצורה מושלמת רמקולים גבוהים עם נהגי חשמל גבוהים. סטריאו : לרמקולים לרכב יש תגובה תדרים של 90 Hz -2000000 Hz כדי להשלים את מערכת המארז הנוכחית של רמקול בינוני לרכב עבור צליל סטריאו מלא. כוח גבוה : עם תפוקת חשמל מקסימאלית של 100 וואט, מערכת הבינוני הקרנת הסאונד הגבוהה הזו מאפשרת לך לנגן את הרצועות המועדפות עליך בסגנון. איכות פרימיום : סליל קול איכותי באיכות הפרימיום יכול להתמודד עם חום קיצוני ולשמור על שלמותו המבנית, עיצוב קירור חום סליל קול מתקדם לפיזור חום טוב יותר. עיצוב ייחודי : רמקול מכוניות זה כולל עיצוב איכותי, עמיד וחדשני שמשלב בצורה מושלמת רמקולים גבוהים עם נהגי חשמל גבוהים . איכות פרימיום : סליל קול איכותי באיכות הפרימיום יכול להתמודד עם חום קיצוני ולשמור על שלמותו המבנית, עיצוב קירור חום סליל קול מתקדם לפיזור חום טוב יותר . איכות הצליל של HIFI : ליחידה יש ​​רגישות של 87 ודירוג עכבה של 4 אוהם, ומפחיתה את העיוות כך שתוכלו ליהנות מצליל פריך וברור. כוח גבוה : עם תפוקת כוח מקסימאלית של 100 וואט, מערכת הבינוני הקרנת הסאונד הגבוהה הזו מאפשרת לך לנגן את הרצועות המועדפות עליך עם סגנון . סטריאו : לרמקולים לרכב יש תגובה תדרים של 90 Hz -2000000 Hz כדי להשלים את מערכת המארזת הרמקול הבינוני הנוכחית שלך לצליל סטריאו מלא.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Car Speaker
Material:
Magnet, Metal Iron
Rated Power:
50W
Maximum Power:
100W
Impedance:
4 Ohms
Sensitivity:
87dB
Frequency Range:
90Hz-20KHz
Scope of Application:
Suitable for All Car Sound Systems
How to Use:
Install and use:
Package List:
1 xCar Speaker:
Note:
1. Please confirm the specifications before purchasing.:
2. The actual power of the speaker itself is not very large, and there will be noise and humming when the speaker is high.:
3. The reconfiguration process does not connect properly will produce noise and hum.:
4. No power amplifier is installed, the sound of the host is not good, the power is not good, the speaker is very high, there will be noise and buzzing.:

ההצעות הטובות ביותר