.

.

Slatiom Slatiom Styling Styling Tire צמיג צמיג DC 12V רכב מתכת רכב אוטומטי משאבה חשמלית מדחס אוויר

Slatiom Slatiom Styling Styling Tire צמיג צמיג DC 12V רכב מתכת רכב אוטומטי משאבה חשמלית מדחס אוויר

ILS 260.84

כמות
במלאי

הברומטר יכול למדוד במדויק ולהציג לחץ זה מתאים לצרכי חירום כאשר הצמיגים נמוכים בכבישים מהירים או בכבישים כפריים. למדחס זה יש ידית לנשיאה קלה. נייד, חובה לרכב. דעיכת רגליים המשמשות להגנה על המארח. למדחס האוויר יש מד לחץ שיכול לקרוא קילוגרמים לאינץ 'וק"ג/ס"מ. הברומטר יכול למדוד במדויק ולהציג לחץ. זה מתאים לצרכי חירום כאשר הצמיגים נמוכים בכבישים מהירים או בכבישים כפריים. למדחס זה יש ידית לנשיאה קלה. נייד, חובה לרכב. דעיכת רגליים המשמשות להגנה על המארח. למדחס האוויר יש מד לחץ שיכול לקרוא קילוגרמים לאינץ 'וק"ג/ס"מ. תכונות : הברומטר יכול למדוד במדויק וללחץ תצוגה. זה מתאים לצרכי חירום כאשר הצמיגים נמוכים בכבישים מהירים או בכביש כפרי. למדחס זה יש ידית לנשיאה קלה. ניתן להתייחס, חובה לרכב. דעיכת רגליים המשמשות להגנה על המארח. למדחס האוויר יש מד לחץ שיכול לקרוא קילוגרמים לאינץ 'וק"ג/סמ' ספציפית : גודל : 24.5 ס"מ וולטאז ' : 12 ווקולור : כסף וסחיטה : מתכת וצינור פלסטיק על המארח על המארח : 33.5 CMApticlication : משמש במכוניות, כדורים, אופניים, אופנועים וכו '. השגיאה שנגרמה על ידי מדידה ידנית 0-2 מ"מ, תודה על ההבנה שלך. להבדלים בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. אנא הבינו, תודה! בגלל ההבדלים בין צגים שונים, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע האמיתי של הפריט. אנא הבינו, תודה!.

מאפיינים מוצהרים

Size:
24.5*9.3*15.5cm
Voltage:
12V
Color:
silver and black
Material:
metal and plastic
Black hose on the host:
33.5cm
Application:
Used in cars, balls, bicycles, motorcycles, etc.
Power supply:
via car charger or battery clip
The package includes:
1 x air compressor with car charger:
1 x battery clip:
1 x extension tube:
1 x screw pack:
1 x tote bag:
note:
Please allow the error caused by 0-2mm manual measurement, thank you for your understanding.:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you!:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you! :

ההצעות הטובות ביותר