.

.

מכשירי מגן מתח, מעטפת מעכבי בעירה, מכשיר לעצר בית, תכנון מדויק, בטוח לשימוש למכון לחקר בית מעבדות בית

מכשירי מגן מתח, מעטפת מעכבי בעירה, מכשיר לעצר בית, תכנון מדויק, בטוח לשימוש למכון לחקר בית מעבדות בית

ILS 0.67

כמות
במלאי

מעטפת מעכב להבה, הוכחת אש, בטוח לשימוש תהליך בדיקה איכותי קפדני כדי להבטיח את האיכות של כל מוצר. תגובה מהירה כאשר מתרחש ברק, פורק מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך. עיצוב מדויק, אנטי קורוזיה ועמידות בלאי. יש לו מאפיין של ביצועים יציבים, וקל להתקנה. מעטפת מעכב להבה, הוכחת אש, בטוח לשימוש. תהליך בדיקה איכותי קפדני כדי להבטיח את האיכות של כל מוצר. תגובה מהירה כאשר מתרחש ברק, פורק מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך. עיצוב מדויק, אנטי קורוזיה ועמידות בלאי. יש לו מאפיין של ביצועים יציבים, וקל להתקנה. מעטפת מעכב להבה, הוכחת אש, בטוח לשימוש 2. עיצוב מדויק, אנטי-קורוזיה ועמידות בלאי 3. יש לו מאפיין של ביצועים יציבים, וקל להתקנה 4. תגובה מהירה כאשר מתרחש ברק, פורק מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך 5. תהליך בדיקה איכותי קפדני כדי להבטיח את האיכות של כל פרט מוצרים : תכונה : מעטפת מעכבי בעירה, הוכחת אש, בטוח לשימוש. עיצוב מדויק, אנטי קורוזיה ועמידות בלאי. יש לו מאפיין של ביצועים יציבים, וקל להתקנה. הרכבה נשלפת, קלה לחיבור ולנתק. תגובה מהירה כאשר מתרחש ברק, פורק מתח, הגנה על מכשירי חשמל ביתיים ובטיחותך. תהליך בדיקה איכותי קפדני כדי להבטיח את האיכות של כל מוצר. מפרט : תנאי : מותג גודל חדשני : 3 P20 KA, 3 P40 KAPRODUCT ביצועים : מעצר פריקה זרם 20 KAMAXIMUM זרם זרם : 40 KAVOLTAGE : 1000 V DC (שניהם 500 V 800 V) שיטת ההתקנה : סוג ההגנה על הרכבה : IP20 VOLTAGAGE (שניהם 800 V) שיטת הרכבה על הרכבה על הרכבה : IP20 VOLTAGAGAGETAGETAGETAGETAGE STOAGTIONTING סוג הרכבה על הרכבה על הרכבה של הרכבה. הגנה ברמה למעלה : 3.0 kafailure אינדיקציה : ירוק נורמלי / אדום חומר חומר : מעכב להבה Pa66 Color : כמשקל הראווה של תמונה : בערך 380 GPackage רשימת : 1 * Sulge Surge Protectornote : 1. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות מעט שונה מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט . שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא יהיה אכפת לכם לפני שתזמינו.

מאפיינים מוצהרים

Feature:
Flame retardant shell, fire proof, safe to use. :
Precise design, anti-corrosion and wear resistance. :
It has the characteristic of stable performance, and easy to install. :
Removable assembly, easy to plug and unplug. :
Quick response when lightning occurs, unloading voltage, protecting home appliances and your safety. :
Strict quality inspection process to ensure the quality of each product.:
Specification:
Condition:
Brand New
Optional Size:
3p20ka, 3p40ka
Product performance:
arrester
Nominal discharge current 20KA:
Maximum discharge current:
40KA
Voltage:
1000V DC (both 500V 800V)
Installation method:
rail mounting protection type
Voltage level protection up:
3.0KA
Failure indication:
green normal / red fault
Housing material:
flame retardant PA66
Color:
As Picture Show
Package Weight:
Approx 380g
Package List:
1 * House Surge Protector:
Note:
1. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
2. Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

ההצעות הטובות ביותר