.

.

Slatiom 300 psi 12V מכונית ניידת מיני מדחס אוויר

Slatiom 300 psi 12V מכונית ניידת מיני מדחס אוויר

ILS 191.28

כמות
במלאי

מד לחץ קל לקריאה עם מד לחץ צמיגים פנאומטיים, כדורי ספורט, מיטות אוויר, סירות גומי וכו 'קל משקל, קומפקטי ונייד, הוא מתאים מאוד לטיולי קמפינג ולמצבי חירום לצד הדרך. קל לשימוש, אחסן והובלה. צינור אוויר ניילון בלחץ גבוה עם צ'אק שחרור מהיר. מד לחץ קל לקריאה עם מד לחץ. צמיגים פנאומטיים, כדורי ספורט, מיטות אוויר, סירות גומי וכו 'קל משקל, קומפקטי ונייד, הוא מתאים מאוד לטיולי קמפינג ולמצבי חירום לצד הדרך. קל לשימוש, אחסן והובלה. צינור אוויר ניילון בלחץ גבוה עם צ'אק שחרור מהיר. מאפיינים : מד לחץ קל לקריאה עם מד לחץ. צמיגים פנאומטיים, כדורי ספורט, מיטות אוויר, סירות גומי וכו '. משקל אור, קומפקטי ונייד, הוא מתאים מאוד לטיולי קמפינג ומצבי חירום לצד הדרך. לחץ אוויר ניילון גבוה עם שחרור מהיר של Chuck.pedification : תפוקה מקסימאלית : 300 psivoltage : 12 V (השתמש רק 12 V DC 10a) גודל כללי : 13.5x12x7cmmlengt Compressor Note : אנא אפשר את השגיאה שנגרמה על ידי מדידה ידנית 0-2 מ"מ, תודה על ההבנה שלך. להבדלים בין צגים שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע בפועל של הפריט. אנא הבינו, תודה! בגלל ההבדלים בין צגים שונים, יתכן שהתמונה לא משקפת את הצבע האמיתי של הפריט. אנא הבינו, תודה!.

מאפיינים מוצהרים

Maximum output:
300 PSI
Voltage:
12V (only use 12V DC 10A)
Overall size:
13.5x12x7cm
Length of inflation hose:
40cm
Power cord length:
275cm
Quantity:
1 Pc
Package Contents:
1 x air compressor:
note:
Please allow the error caused by 0-2mm manual measurement, thank you for your understanding.:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you!:
Due to the differences between different monitors, the picture may not reflect the actual color of the item. Please understand, thank you! :

ההצעות הטובות ביותר