.

.

חיסכון בחשמל, Pro Saver Energy Saver מכשיר מכשיר חוסך חשמל, משק בית חכם SAVER PRO POR POWER SAVER מכשיר

חיסכון בחשמל, Pro Saver Energy Saver מכשיר מכשיר חוסך חשמל, משק בית חכם SAVER PRO POR POWER SAVER מכשיר

ILS 52.30

כמות
במלאי

【מכשיר חיסכון באנרגיה של חיסכון בכוח】 : יפחית את צריכת החשמל שלך ויחסוך חשמל ביעילות, המתאים לבית, לדירה, למשרד, חוסך האנרגיה יחסוך את האנרגיה הטובה ביותר לאחר חודשיים-שלושה של שימוש לטווח הארוך 【חיסכון במתח ואנרגיה יציב】 : מכשיר חיסכון בכוח אנרגיה חכמה זה יכול לייצב את המתח, לאזן את המקור הנוכחי, להפחית את צריכת החשמל של מוצרים אלקטרוניים כדי שנוכל להשיג אפקט חיסכון בחשמל ולהרחיב את החיים שלהם. 【מכשיר חיסכון באנרגיה פרימיום】 : פונקציה של תיבת חיסכון בחשמל היא לייצב את המתח, לאזן את הזרם ולהגנה על הזינוק על מנת להשיג אפקט חיסכון בחשמל. חוסך אנרגיית החשמל יכול גם לשפר את השימוש בכוח מכשירי חשמל, להימנע מבזבוז החשמל לא תקף, ובכך להרחיב את חיי השירות של המוצר החשמלי. 【קל לשימוש】 : אתה פשוט מחבר את הכלכלה לשקע חשמל, האור הירוק יופעל ואז ישמור על המחובר של המכשיר ויתחיל לעבוד, הוא יפחית את צריכת החשמל שלך ויחסוך חשמל בין 20% ל 35%. ההשפעה חסכון בכוח שלה תוצג בעוד חודש. 【בשימוש נרחב】 : ניתן להשתמש בתקעים לחיסכון באנרגיה בבית, חנויות, מסעדות, משרדים, מפעלים קטנים וכו '. החלים על מוצרים כמו מזגנים, מכונות כביסה, מקררים, מאווררים חשמליים, טלוויזיות, משאבות, סטריאו, מנורות ניאון וכו' . 【מכשיר חיסכון אנרגיה חיסכון בחשמל】 : יפחית את צריכת החשמל שלך ויחסוך חשמל ביעילות, המתאים לבית, לדירה, למשרד, חוסך האנרגיה יחסוך את האנרגיה הטובה ביותר לאחר חודשיים-שלושה של שימוש ארוך טווח. 【חיסכון במתח ואנרגיה יציב】 : מכשיר חיסכון בכוח אנרגיה חכמה זה יכול לייצב את המתח, לאזן את המקור הנוכחי, להפחית את צריכת החשמל של מוצרים אלקטרוניים כדי שנוכל להשיג אפקט חיסכון בחשמל ולהרחיב את החיים שלהם. 【מכשיר חיסכון באנרגיה פרימיום】 : פונקציה של תיבת חיסכון בחשמל היא לייצב את המתח, לאזן את הזרם ולהגנה על הזינוק על מנת להשיג אפקט חיסכון בחשמל. חוסך אנרגיית החשמל יכול גם לשפר את השימוש בכוח מכשירי חשמל, להימנע מבזבוז החשמל לא תקף, ובכך להרחיב את חיי השירות של המוצר החשמלי. 【קל לשימוש】 : אתה פשוט מחבר את הכלכלה לשקע חשמל, האור הירוק יופעל ואז ישמור על המחובר של המכשיר ויתחיל לעבוד, הוא יפחית את צריכת החשמל שלך ויחסוך חשמל בין 20% ל 35%. ההשפעה חסכון בכוח שלה תוצג בעוד חודש.

מאפיינים מוצהרים

100% Brand new and high quality :
Product Name:
Electricity Saving Box
Rated voltage:
90V-250V
Rated frequency:
50HZ-60HZ
Useful load:
30000W
Adapter Plug:
US
Package Inculdes:
1/2/3/4/6 X Electricity Saving Box :
Notes:
1.Due to different displays and lighting effects, the actual color of the product may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks! :
2.Due to manual measurement, please allow slight measurement deviation. :
3.We will try our best to choose the best logistics channel for you, You will generally receive the package within 7-15 days. :

ההצעות הטובות ביותר