.

.

5 חתיכות / אצווה 360 תואר מסתובב סמרטוט ראש החלפת החלפת ליבה מיקרופייבר מסתובב רצפת סמרטוט ניקוי ראש החלפת ליבה קל נקי

5 חתיכות / אצווה 360 תואר מסתובב סמרטוט ראש החלפת החלפת ליבה מיקרופייבר מסתובב רצפת סמרטוט ניקוי ראש החלפת ליבה קל נקי

ILS 2.00

כמות
במלאי

אלה מיקרופייבר מסתובב סמרטוט ראש החלפת חלקי שימוש עמוק ניקוי מיקרופייבר כדי להסיר ולספוג לכלוך עיקש וזוהמה מילוי איכותי זה עשוי 100% מיקרופייבר לניקוי ללא פסים. זה סמרטוט מילוי הוא מאוד מתאים לשטוף כל משטח קשה רצפות. מכונת רחיץ מיקרופייבר סמרטוט מילוי, מתאים 360-תואר מסתובב סמרטוט. למילוי המגב המסתובב קל לסחיטה יש חוט סופג רך שלא יגרד את משטח הרצפה. קל להתקנה, תקוע על סמרטוט מילוי. את סופר סופג מיקרופייבר סמרטוט ראש אוסף נוזל ומוצץ את לשפוך בקלות, כך זה יהיה לא טפטוף. אלה מיקרופייבר מסתובב סמרטוט ראש החלפת חלקי שימוש עמוק ניקוי מיקרופייבר כדי להסיר ולספוג לכלוך עיקש וזוהמה. מילוי איכותי זה עשוי 100% מיקרופייבר לניקוי ללא פסים. זה סמרטוט מילוי הוא מאוד מתאים לשטוף כל משטח קשה רצפות. מכונת רחיץ מיקרופייבר סמרטוט מילוי, מתאים 360-תואר מסתובב סמרטוט. למילוי המגב המסתובב קל לסחיטה יש חוט סופג רך שלא יגרד את משטח הרצפה. קל להתקנה, תקוע על סמרטוט מילוי. את סופר סופג מיקרופייבר סמרטוט ראש אוסף נוזל ומוצץ את לשפוך בקלות, כך זה יהיה לא טפטוף. מפרט : סוג : החלפת סמרטוט ראשמידות : חיצוני : 5.7 סנטימטרים/145 מ מ, פנימי : 3.9 סנטימטרים/100 ממתכונה : מתאים 360-תואר מסתובב טוסטוסראשי צבע : לבןסוג ציוד : החלפה של מיקרופייבר רוטרי סמרטוט מברשת ראש חומר : איכותי מאוד סיב סגנון : 360 תואר מסתובב טוסטוסיחידה משקל : כ 4.9 עוז (139 גרם)הערות : כי את גודל הוא בעבודת יד, ייתכן שיש שגיאה של 1-3 סנטימטר בשל הבדל אור חשיפה או תצוגת מחשב, יש אין ערובה לכך שהתמונה תהיה 100% בקנה אחד עם המוצר בפועל, עליך להבין.תכונה : 100% חדש לגמרי ואיכות גבוהה.אלה מיקרופייבר מסתובב סמרטוט ראש החלפת חלקי שימוש עמוק ניקוי מיקרופייבר כדי להסיר ולספוג לכלוך עיקש וזוהמה. מילוי איכותי זה עשוי 100% מיקרופייבר לניקוי ללא פסים.זה סמרטוט מילוי הוא מאוד מתאים לשטוף כל משטח קשה רצפות.מכונת רחיץ מיקרופייבר סמרטוט מילוי, מתאים 360-תואר מסתובב סמרטוט.למילוי המגב המסתובב קל לסחיטה יש חוט סופג רך שלא יגרד את משטח הרצפה.קל להתקנה, תקוע על סמרטוט מילוי.את סופר סופג מיקרופייבר סמרטוט ראש יכול לאסוף נוזל ולמצוץ את לשפוך בקלות, כך זה יהיה לא טפטוף.חסוך זמן ועבודה נוספת לניקוי הרצפה.רשימת אריזה : חבילה של 5 וילדה החלפת ראשי סמרטוט (לא כולל סמרטוט ידית דלי)מוצר תמונה.

מאפיינים מוצהרים

Type:
Replacement mop head
Dimensions:
External
Feature:
suitable for 360-degree rotating mop
Main color:
white
Equipment Type:
Replacement of Microfiber Rotary Mop Head
Brush material:
superfine fiber
Style:
360 degree rotating mop
Unit weight:
about 4.9oz (139g)
notes:
Because the size is handmade, there may be an error of 1-3cm:
Due to the difference in light exposure or computer display, there is no guarantee that the photo will be 100% consistent with the actual product, please understand.:
feature:
100% brand new and high quality.:
These microfiber rotating mop head replacement parts use deep cleaning microfiber to remove and absorb stubborn dirt and grime. This high-quality refill is made of 100% microfiber for streak-free cleaning.:
This mop refill is very suitable for mopping all hard surface floors.:
Machine washable microfiber mop refill, suitable for 360-degree rotating mop.:
The easy-to-wring rotating mop refill has a soft absorbent cord that will not scratch the floor surface.:
Easy to install, stuck on the mop refill.:
The super absorbent microfiber mop head can collect liquid and suck out the spill easily, so it will not drip.:
Save time and extra labor for cleaning the floor.:
packing list:
Pack of 5 Vileda replacement mop heads (not including mop handle and bucket):
Product Image :

ההצעות הטובות ביותר