.

.

נייד כף יד נטענת פנימי סוללה נייד אוויר קירור מאוורר עבור חיצוני בית

נייד כף יד נטענת פנימי סוללה נייד אוויר קירור מאוורר עבור חיצוני בית

ILS 26.69

כמות
במלאי

שקט נמוך הדציבלים, שקט מקורה מקום, לא מופרע מנוע ללא מברשות, רוח גואה. מאוורר שטח רחב, רוח הרים עדינה. אומנות מופלאה, הסחה הוד מבנה. לטאטא את מחניק חום, באופן מיידי לקרר את חום. אם יש לך שאלות או בעיות, אנא פנה אלינו באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו נשיב בתוך 24 שעות עם פתרון משביע רצון.תיאור : - יו אס בי כוח : זה מאוורר הוא יו אס בי יציאת נטענת דגם. זה יכול גם להיות מופעל ישירות על ידי סוללות, אבל אתה חייב להסיר את בידוד מתא הסוללה, אחרת זה יהיה לא להיות מוחדרים או בשימוש.כבל יכול להיות מחויב עם מחשב, כוח נייד, כוח בנק וכן הלאה. -3 מתכוונן מהירות רמה : נמוך/בינוני / גבוהה מהירות רמה.להתאים מתאים מאוורר מהירות על ידי לחיצה על לחצן הפעלה שוב ושוב.- נייד קל משקל עיצוב : כאשר אתה יוצא החוצה, אתה יכול לשים אותו בתיק איתך,במיוחד מתאים לקיץ נסיעות או חיצוני ספורט,אתה יכול לקחת אותו לכל מקום.- עובד 2-4 שעות בטעינה מלאה.- מעשי ידידותי למשתמש לחיצת יד עיצוב.מפרט : - ספק כוח : מתח מדורג : 3-7 וולט - הספק מדורג : 4.5 וואט-רעש : 36 דסיבל - התאמת מהירות הילוך : שלוש - משקל ברוטו : 123 גרם - טעינת קלט דק5 וולט - 1.0 קיבולת סוללה 1200 מיליאמפר / שעה-זמן חיים : 2-4 שעות-גודל : 106 על 210 על 47 מ מ / 4.85 אינץ ' - חומר : פלסטיקהחבילה כוללת : 1 חתיכה כף יד בבקשה לאפשר 1-3 ממ מדידת סטייה בשל מדידה ידנית.בשל צג שונה אור אפקט, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט הראו בתמונות.תודה!אתה יכול לשלוח לנו מייל כדי להסביר את המוצר שאתה צריך, אם יש לך בעיה עם הפריט שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נעזור לך בתוך 24 שעות. אנו מחויבים להבטיח כי הלקוחות שלנו הם 100% מרוצים עם המוצרים שלנו.

מאפיינים מוצהרים

- Power Supply:
USB
- Rated Voltage:
3-7V
- Rated Power:
4.5W
- Noise:
36dB
- Speed Adjustment Gear:
Three
- Gross Weight:
123g
- Charging Input DC5V:
1.0A
- Battery Capacity 1200mAh:
- Life Time:
2-4h
- Size:
106x210x47mm / 4.17x8.26x1.85inch
- Material:
Plastic
Package Includes:
1 Piece Handheld USB Fan:
Note:
Please allow 1-3mm measuring deviation due to manual measurement.:
Due to the different monitor and light effect,the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures.Thank you!:
You can send us an email to explain the product you need, if you have any problem with our item, please don't hesitate to contact us, we will help you within 24 hours. We are obligated to ensure that our customers are 100% satisfied with our products :

ההצעות הטובות ביותר