.

.

עיצוב אינטליגנטי מודפס נוער חמוד וילון מקלחת אמבטיה עמיד טחב עמיד מהיר יבש מודרני למראה אמבטיה, 72x72, אריסה גרין, מספר דגם:

עיצוב אינטליגנטי מודפס נוער חמוד וילון מקלחת אמבטיה עמיד טחב עמיד מהיר יבש מודרני למראה אמבטיה, 72x72, אריסה גרין, מספר דגם:

ILS 1.33

כמות
במלאי

מיקרופייבר מאפיינים - תערובת של מדליונים וגיאומטריה שבטית בפסים של צהוב וירוק עם פופ של חיל הים. מוגדר כולל וגודל - וילון מקלחת אחד - 72 "W x 72" L. פרט חומר - מיקרופייבר 85 GSM, מודפס, עמיד דהייה וקל ליבש. טיפול קל - שטיפת מכונה קרה במחזור עדין, נופלת יבש על אש נמוכה, אל תלבש. מאפיינים - תערובת של מדליונים וגיאומטריה שבטית בפסים של צהוב וירוק עם פופ של חיל הים. מוגדר כולל וגודל - וילון מקלחת אחד - 72 "W x 72" L. פרט חומר - מיקרופייבר 85 GSM, מודפס, עמיד דהייה וקל ליבש. טיפול קל - שטיפת מכונה קרה במחזור עדין, נופלת יבש על אש נמוכה, אל תלבש. קולקציית Arise מספקת מראה בוהו לחלל שלך. אוסף ייחודי זה כולל תערובת של מדליונים וגיאומטרי שבטי בפסים של צהוב וירוק עם פופ של חיל הים. אוסף Arissa מספק מראה בוהו לחלל שלך. אוסף ייחודי זה כולל תערובת של מדליונים וגיאומטריה שבטית בפסים של צהוב וירוק עם פופ של חיל הים. פרטים חומריים : 100% פוליאסטר. הוראות טיפול : . שטיפת מכונה קר, מחזור עדין, ובנפרד. נופל יבש נמוך, הסר מייד. אם אין תנועה חופשית במכונת הכביסה או במייבש, השתמש במכונת כביסה/מייבש מסחרית של קיבולת גדולה.

מאפיינים מוצהרים

ההצעות הטובות ביותר