.

.

Qulaco Nylon סליל רוכסן רוכסן רוכסן, מיקוד שמנמן, 10 יחידות 28/35/40/45/50/55/60 סמ רוכסן בלתי נראה 3 רוכסן ניילון

Qulaco Nylon סליל רוכסן רוכסן רוכסן, מיקוד שמנמן, 10 יחידות 28/35/40/45/50/55/60 סמ רוכסן בלתי נראה 3 רוכסן ניילון

ILS 3.33

כמות
במלאי

תהליך צביעה מעולה, בד הרוכסן יש צבעים עשירים ובהירים עשוי מחומרים ידידותיים לסביבה באיכות גבוהה, עם עמידות בפני עיוות מעולה, מעודן ועמיד. הרוכסנים שלנו נמצאים בשימוש נרחב בכל מיני עיצוב בגדים, DIY, תרמילים, מזוודות, אוהלים וכו '. בהשוואה לרוכסנים נפוצים אחרים, העיצוב המשודרג שלנו הופך את רוכסן החלקה לחלקה יותר, לא קל להיתקע בבגדים וה- לא קל ליפול שיני רוכסן. מפרט : סוג רוכסן : סוג תוצר צמוד סוג : Zippers Feature : חומר ידידותי לסביבה : RESINUSE : BAGSUSE : GARMETUSE : HOME TEXTILEUSE : SHOSTOTAL אורך : 28 ס"מ 35 ס"מ 40 ס"מ 45 ס"מ 50 ס"מ 55 ס"מ 60 CMNOTE : 1 : כאשר הסליידר אינו מחליק בצורה חלקה, לא נשלף בצורה חלקה, לא נשלל בצורה חלקה, לא נשלל בצורה חלקה, לא נשלל בצורה חלקה, בצורה חלקה, בצורה חלקה את חלקה. אחרת, האטב יכול להיות מוטל. בשלב זה, פרפין או שעווה רגילה מוחלים על החלק הקדמי והאחורי של האלמנט, ואז ניתן להזיז את המחוון למעלה ולמטה מספר פעמים כדי להפוך את ההחלקה לחלקה .2 : כשאתה לובש ומתפשט, אנא וודא זאת הרוכסן פתוח לחלוטין. אם הרוכסן לא נפתח במלואו כשאתה מוריד את הבגדים שלך, זה עלול לגרום לאדום או למחוון לתקלה. כשאתה סוגר את הרוכסן, אם תחילה מושך את וו הרוכסן או הכפתור, האבזם חלק יותר והמחוון חלק יותר. אל תכריח את המחוון. אחרת, הנגיסה תהיה עמוקה יותר. אנא משוך את המחוון לאט ושלף את הבד הקתום החוצה.

מאפיינים מוצהרים

Zipper Type:
Close-End
Product Type:
Zippers
Feature:
Eco-Friendly
Material:
Resin
Use:
Bags
Use:
Garment
Use:
Home Textile
Use:
Shoes
Total Length:
28cm 35cm 40cm 45cm 50cm 55cm 60cm
Note:
1:
When the slider does not slide smoothly, do not pull the slider hard. Otherwise, the fastener may be malformed. At this time, paraffin or ordinary wax is applied to the front and back of the element, and then the slider can be moved up and down several times to make the sliding smooth.
2:
When you are wearing and undressing, please make sure that the zipper is completely open. If the zipper is not fully opened when you take off your clothes, it may cause the fastener or the slider to malfunction. When closing the zipper, if you first pull the zipper hook or button The buckle is smoother and the slider is smoother.
3:
The slider may bite the fabric and the slider may not be pulled. Do not force the slider. Otherwise, the bite will be deeper. Please Pull the slider slowly and pull the jammed cloth out.

ההצעות הטובות ביותר