.

.

מתלה מגבת מחומם של ESGT לחדר אמבטיה נירוסטה מגבת חשמלית קיר חם יותר קיר קיר מחמם מגבת מחוממת תוסף מתלה/מלוטש קשיח

מתלה מגבת מחומם של ESGT לחדר אמבטיה נירוסטה מגבת חשמלית קיר חם יותר קיר קיר מחמם מגבת מחוממת תוסף מתלה/מלוטש קשיח

ILS 290.99

כמות
במלאי

✔ 【שדה מהירה】 הפעל את מתג ההפעלה/כיבוי, והוא זקוק לכ -3 דקות כדי להגיע לטמפרטורת המקסימום חימום מהיר, טמפרטורה קבועה בסביבות 50 עד 55 מעלות צלזיוס, הוא מספק לך מגבת יבשה, חמה ונקייה, לתחושה נהדרת לאחר המקלחת. ✔ 【חיסכון בחלל】 מגבות רכוב קיר זה יכול לעזור לכם לחסוך חללים רבים בעיצוב קומפקטי, והוא מושלם לדירה, למעונות ולכל שטח מוגבל אחר. ✔ 【הרכיב אותו בגובה הרצוי שלך】 קל למדי לסיים את המכלול. כמו כן, אתה יכול להרכיב את המתלה בגובה מתאים, לפי משפחתך באמצעות הרגל ותצורת הבית שלך. בסך הכל, הגובה הנמוך או הגבוה יותר במהלך ההתקנה כרצונך. ✔ 【חומר】 המתלה החם יותר של המגבת עשוי מפלדת אל חלד פרימיום להגנה מפני חלודה, ומבטיח עמידות ואורך חיים. זה יכול להיות אטום למים וזה לא חלוד בקלות בסביבה לחה. קל יותר לניקוי את המגבות קל לניקוי , הוא יכול להשתמש בבד יבש רך כאשר המתלה החם יותר של המגבת קר. ✔ 【מתאים לכל השנה סביב】 חם המגבת של אלגנטי פשוט מתאים לעיצוב בית שונה. בנוסף, ניתן להשתמש בו לכל השנה, לא משנה בקיץ גשום או בחורף קר. ✔ 【שדה מהירה】 הפעל את מתג ההפעלה/כיבוי, והוא זקוק לכ -3 דקות כדי להגיע לטמפרטורת המקסימום. חימום מהיר, טמפרטורה קבועה בסביבות 50 עד 55 מעלות צלזיוס, הוא מספק לך מגבת יבשה, חמה ונקייה, לתחושה נהדרת לאחר המקלחת. ✔ 【חיסכון בחלל】 מגבות רכוב קיר זה יכול לעזור לכם לחסוך חללים רבים בעיצוב קומפקטי, והוא מושלם לדירה, למעונות ולכל שטח מוגבל אחר. ✔ 【הרכיב אותו בגובה הרצוי שלך】 קל למדי לסיים את המכלול. כמו כן, אתה יכול להרכיב את המתלה בגובה מתאים, לפי משפחתך באמצעות הרגל ותצורת הבית שלך. בסך הכל, הגובה הנמוך או הגבוה יותר במהלך ההתקנה כרצונך. ✔ 【חומר】 המתלה החם יותר של המגבת עשוי מפלדת אל חלד פרימיום להגנה מפני חלודה, ומבטיח עמידות ואורך חיים. זה יכול להיות אטום למים וזה לא חלוד בקלות בסביבה לחה. קל יותר לניקוי את המגבות קל לניקוי , הוא יכול להשתמש בבד יבש רך כאשר המתלה החם יותר של המגבת קר. ✔ 【מתאים לכל השנה סביב】 חם המגבת של אלגנטי פשוט מתאים לעיצוב בית שונה. בנוסף, ניתן להשתמש בו לכל השנה, לא משנה בקיץ גשום או בחורף קר. אם אתה מקשט את זה בדיוק מבחינת הפונקציונליות והאסתטיקה, אתה יכול להפוך את חדר האמבטיה שלך לספא אמיתי, שם תוכלו להירגע אחרי יום ארוך וליהנות מאמבט חם באווירה חמה ונעימה.

מאפיינים מוצהרים

Product Name:
Electric towel warmer
Style:
Modern
Color:
Polishing
Material:
304 stainless steel
Feature:
with Timer
Product Size:
600*450*105 mm
Main Functions:
Dry, constant temperature, waterproof, high temperature resistant
Heating Time:
5 minutes
Working Temperature:
50± 5°C
Waterproof Rating:
IP56
Wire Type:
Length 1.2M
Heated Towel Bars Offer These Benefits:
● They dry towels more rapidly, keeping them fresher.:
● They provide a soft ambient warmth in your bathroom.:
● Gently dry delicate clothing and swimwear.:
● Accelerate drying of wet outerwear, such as coats and gloves–making towel warmers worth considering for mud rooms and laundry rooms.:
Prompt:
★ Since the size is measured manually, there is a 1-3 mm error. Please refer to the actual product.:
★ The picture is the actual product. However, slight chromatic aberrations may occur due to different lighting and display settings.:
We wish you enjoy life! :

ההצעות הטובות ביותר