.

.

אמבטיה פצצת כדור, 3 יחידות חיוני שמן מלח אמבט פצצה מנקה נייד מיובש פרח פיז אפקט לחות ארומתרפיה אמבט כדור מתנת סט

אמבטיה פצצת כדור, 3 יחידות חיוני שמן מלח אמבט פצצה מנקה נייד מיובש פרח פיז אפקט לחות ארומתרפיה אמבט כדור מתנת סט

ILS 28.99

כמות
במלאי

באיכות גבוהה-עם עמוק-ים אמבט מלח כחומר העיקרי, יכול למעשה לרכך לציפורן, להסיר עור מת ושומן תת עורי, להפוך את העור חלק ורך ארומה עשירה, קצף צפוף, איכות מוצר יציבה, יבשה ולא קלה לספיגת לחות ושמירה על תקופה ארוכה. רב - פונקציה אמבטיה כדורי-זה יכול לשמש עבור פנים כביסה, רחצה, ניקוי העור. יש לו השפעה על פילינג, הסרת עור מת, זיקוק נקבוביות, מרגיע ולחות, וכו'. לעשות טיול נפלא של רחצה בשבילך ולמשפחתך. קל לשימוש - לא משנה מה סוג העור שלך, המרכיבים המועילים בפצצות אמבטיה משאירים אותו רך, גמיש ומשיי. זה גם יכול לנקות ביעילות את העור שלך, אבל החומרים בפנים גם לפנק ולהרגיע אותו. העור שלך ירגיש קטיפתי, וצעיר. עדין וקומפקטי-את מלח אמבט כדור הוא עדין וקומפקטי, קל לנשיאה, בחירה מצוינת עבור נסיעת עסקים או חג. את גוף לחות אמבט כדור הוא קל ונייד, זה נוח לשים את תיק בנסיעות יש הקלה על הטיול שלך. מתנה ייחודית-סט פצצות האמבטיה הוא מתנה ייחודית לבעל או מתנה בימי נישואין מיוחדים, מתנה מפתיעה לחברים ביום הולדת, מתנה נפלאה לילדים באירועים מיוחדים. זה היה ארוז היטב, המתנה הטובה ביותר עבור אנשים בכל הגילים. מפרט : זה אמבטיה פצצה הוא עשוי עמוק ים אמבט מלח, מכיל מגוון רחב של יסודות קורט. זה יכול לשמש לשטיפת פנים, רחצה, ניקוי העור. מסוגל להפוך את העור אה, יותר עדין ולחות לזמן מה. מרכך את לציפורן כאשר רחצה, להפוך את העור רך. עם עמוק-ים אמבט מלח כחומר העיקרי, מכיל מגוון רחב של יסודות קורט צמח ארומתרפיה חיוני שמן. זה יכול לשמש לשטיפת פנים, רחצה, ניקוי העור. הרכב טבעי טהור, שמן אתרים טבעי, יעיל ובטוח לשימוש. יש לו השפעה על פילינג, הסרת עור מת, זיקוק נקבוביות, מרגיע ולחות, וכו'. ארומה עשירה, קצף צפוף, איכות מוצר יציבה, יבשה ולא קלה לספיגת לחות ושמירה על תקופה. יכול למעשה לרכך לציפורן, להסיר עור מת ושומן תת עורי, להפוך את העור ורך. עדין וקומפקטי, קל לנשיאה, בחירה מצוינת לנסיעת עסקים או חג.מפרט : סוג פריט : פצצת אמבטיהחומר : מלח יםצבע : כמו תמונות להראותמרכיבים עיקריים : בסדר ים מלח, סודיום ביקרבונט, עלה חיוני שמן, מיובש עלה פרח, וכו ' כמות : 3 יחידותתוכן רשת : 90 גרםקוטר : כ 4.7 אינץחבילה גודל : 14 * 5 * 5 סנטימטר / 5.0 אינץחבילה משקל : כ. 135 גרםרשימת חבילה : 3 * פצצת אמבטיההערה : 1.

מאפיינים מוצהרים

This bath bomb is made of deep sea bath salt, contains a variety of trace elements. It can be used for face washing, bathing, cleaning the skin. Able to make skin er, more delicate and moisturized for a time. Softens the cuticle when bathing, make your skin tender.:
Features:
1. With deep-sea bath salt as the main material, contains a variety of trace elements and plant aromatherapy essential oil.:
2. It can be used for face washing, bathing, cleaning the skin.:
3. Pure natural composition, natural essential oil, effective and safe to use.:
4. It has effect on exfoliating, removing dead skin, refining pores, relaxing and moisturizing, etc. :
5. Rich aroma, dense foam, stable product quality, dry and not easy to absorb moisture, and maintain a period.:
6. Can effectively soften cuticle, remove dead skin and subcutaneous fat, make skin and tender.:
7. Delicate and compact, easy to carry, a great choice for business trip or a holiday.:
Specification:
Item Type:
Bath Bomb
Material:
Sea Salt
Color:
As Pictures Show
Main Ingredients:
Fine Sea Salt, Sodium Bicarbonate, Rose Essential Oil, Dried Rose Flower, etc
Quantity:
3Pcs
Net Content:
90g
Diameter:
About 4.2cm / 1.7inch
Package Size:
14 * 5 * 5cm / 5.5 * 2.0 * 2.0inch
Package Weight:
Approx. 135g
Package List:
3 * Bath Bomb:
Note:
1. Once to three times a week, soak for 20 minutes, keep the water temperature at 36℃, rinse with water after immersion(usually 2-3 times a week).:
2. Precautions:
This product is for external use only, and should not be used on skin with abnormalities such as broken wounds, rashes, irritation, swelling or sunburn.
3. Use it immediately after opening it. Please keep this product in a cool place where sunlight cannot directly.:

ההצעות הטובות ביותר