.

.

כלי אחסון לחומרה WDBBY שקית אחסון כופף כלי קיפול כלי Storge תיק חומרה כלים אביזר ערכת תעשייה ציוד אוקספורד

כלי אחסון לחומרה WDBBY שקית אחסון כופף כלי קיפול כלי Storge תיק חומרה כלים אביזר ערכת תעשייה ציוד אוקספורד

ILS 280.44

כמות
במלאי

ערכת הכלים היא עם כל מיני כלי אחסון וחלקים, היא עם ידית קצף זיכרון, נוחה שקית אחסון כלי חומרה יכולה לעבוד כאחד מאביזרי חומרה משדרוג, אנטי- RUST וללא החלקה צדדית בידית צינור פלדה, חזקה ועמידה. קיבולת גדולה, בפריסת החלל, תיק הכלים הוא עם מספר פונקציות לכיסים הכנסים, התומכים גם באחסון מסודר של כלים. קל לגישה, העשוי מבד עבה, ערכת הכלים זכאית לתפקוד אנטי-פליטה, אנטי-פוני ואנטי טעינה. עם נושאת עומסים חזקה, תיק כזה משמש לאחסון כלי חומרה, שהוא מעשי. ערכת הכלים היא עם ידית קצף זיכרון, נוחה . שקית אחסון כלי חומרה יכולה לעבוד כאחד מאביזרי חומרה משדרוג, אנטי- RUST וללא החלקה צדדית בידית צינור פלדה, חזקה ועמידה . קיבולת גדולה, בפריסת החלל, תיק הכלים הוא עם מספר פונקציות לכיסים הכנסים, התומכים גם באחסון מסודר של כלים . קל לגישה, העשוי מבד עבה, ערכת הכלים זכאית לתפקוד אנטי-פליטה, אנטי-פוני ואנטי טעינה . עם נושאת עומסים חזקה, תיק כזה משמש לאחסון כלי חומרה, שהוא מעשי. מפרט : סוג פריט : כלים נושאי מטען : Strong Main מטרה : כלי חומרה חומר סטורג-אפברי חומר : אוקספורד בגודל : בערך. 400 x 180 x 170 מ"מ / 15.69incolor : רשימת חבילות שחור וצהוב : 1 x שקית אחסון כלים מתקפלים (לא כולל כלים) . תזכיר כי בשל אפקטים של תאורה והגדרות בהירות/ניגודיות של צג וכו ', גוון הצבע של תמונת האתר והפריט בפועל יכול להיות שונה במקצת. מעט שונה מהצבע שהוצג בתמונות.

מאפיינים מוצהרים

Item Type:
Toolkit
Load-Bearing:
Strong
Main Purpose:
Hardware tool storage
Fabric Material:
Oxford cloth
Size:
Approx. 400 x 180 x 170mm / 15.75 x 7.09 x 6.69in
Color:
Black and yellow
Package List:
1 x Bend Folding Tool Storage Bag (excluding tools):
1.Due to the manual measurement and different measurement methods, the actual size could be slightly different.:
2.Please be reminded that due to lighting effects and monitor's brightness/contrast settings etc, the color tone of the website's photo and the actual item could be slightly different.:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you! :

ההצעות הטובות ביותר